English

فاطمه رهبر در گفتگو با موج:

اهمیت یوم الله ۲۲ بهمن به دلیل تقارن با چهلم حاج قاسم دوچندان شده است

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: حضور مردم در یوم الله 22 بهمن مقدمه ای برای حضور پر رنگ و حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس خواهد بود.

اهمیت یوم الله 22 بهمن به دلیل تقارن با چهلم حاج قاسم دوچندان شده است

فاطمه رهبر عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، اظهار داشت: حضور مردم در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشانه پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش هایی است که منجر به سقوط نظام شاهنشاهی گردید.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود حمایت از نظام اسلامی و پشتیبانی از آن در مقابل فشارها و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا را ثابت خواهند کرد، ادامه داد:  این حضور نشانه پاسداشت خون شهدا و دفاع از ایثار این عزیزان خواهد بود.

رهبر تصریح کرد: ملت ایران با حضور خود در یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی داخلی و خارجی آن خواهند زد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد:  مصادف شدن چهلم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با یوم الله 22 بهمن بر اهمیت این روز افزوده و نشانه ای از خونخواهی امت اسلامی در ماجرای شهادت این شهید عزیز است.

وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمای 22 بهمن نشان دهنده این است که فشارهای اقتصادی و معیشتی نتوانسته و نمی تواند مردم و ملت را از نظام جدا سازد، اظهار کرد: این حضور مقدمه ای برای حضور پر رنگ و حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن روحیه تنفر و انزجار خودشان را نسبت به آمریکا فریاد خواهند زد

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه حضور در راهپیمایی این روز نشانه ای دیگر از حرکت ملت در خط ولایت و بصیرت است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود باردیگر وحدت ملت در دفاع از کشور و نظام را به نمایش خواهند گذاشت.

رهبر تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تداوم بخش عزت و عظمت نظام اسلامی و بالا بودن میزان مقبولیت عمومی آن در قیاس با سایر نظام های سیاسی  دیگر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه