English

حضزتی در تذکر شفاهی:

کشور وارد فضای جدیدی شده و نمی توانیم نفت خام بفروشیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر دولتمردان نتوانستند با شرایط کنار بیایند، مجلس باید تصمیم گرفته، کت خود را درآورده و آستین ها را بالا بزند.

کشور وارد فضای جدیدی شده و نمی توانیم نفت خام بفروشیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس طی تذکر شفاهی، با بیان اینکه حرکت کشور باید تغییر کند، ادامه داد: اگر دولتمردان نتوانستند با شرایط کنار بیایند، مجلس باید تصمیم گرفته، کت خود را درآورده و آستین ها را بالا بزند و حرکت جدید خود را شروع کنیم.

 وی ادامه داد: نمایندگان مجلس می توانند درباره گزارش کمیسیون ها، پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنند اما نباید در صحبت های خود به یکدیگر توهین کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون اقتصادی یکی از فعالترین کمیسیون های مجلس بوده و دو سوم دستورات صحن علنی محصول تلاش این کمیسیون است.

وی لایحه مالیات بر ارزش افزوده ، لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح بانکداری جمهوری اسلامی و... را از جمله مصوبات کمیسیون اقتصادی برشمرد و اظهار کرد: مجلس نباید اجازه دهد که به اعضای کمیسیون اقتصادی توهین شود، اگر چه اعضای کمیسیون انتظار تشکر و قدردانی ندارند، اما نباید به آنها توهین شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: کشور وارد فضای جدیدی شده و نمی توانیم نفت خام بفروشیم. زیرا نه بازاری برای فروش و نه امکانی برای آن داریم. از سوی دیگر فروش نفت عقلانی نیست.

حضرتی یادآور شد: 200 هزار میلیارد تومان برای اداره کشور از محل اخذ مالیات ها پیش بینی شده است، این در حالی است که در سال های گذشته این رقم 50 هزار میلیارد یا 70 هزار میلیارد تومان بود، بنابراین برای تحقق درآمد 200 هزار میلیارد تومانی باید ابزار و توجه ویژه ای به مالیات شود.

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: باید امکانات سازمان امور مالیاتی را با توجه به ماموریت تاریخی این سازمان تغییر دهیم، در صورتی که دست و پای سازمان مذکور بسته شود، امکان تحقق درآمد مالیاتی پیش بینی شده وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه