English

حسینی در گفتگو با موج:

وزارت ارتباطات درباره انسداد مشکوک حساب کاربری جریان انقلابی پاسخگو باشد

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متاسفانه حساب کاربری افرادی مسدود شده است که منتسب به جریان انقلاب هستند و با قدت وارد انتخاب شده‌اند.

وزارت ارتباطات درباره انسداد مشکوک حساب کاربری جریان انقلابی پاسخگو باشد

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اقدام شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و‌ توئیتر در بستن حساب‌های کاربری(اکانت‌) جریان انقلاب در این شبکه‌ها، گفت: پیرو ترور ناجوانمردانه و جنایتکارانه قهرمان ملی ایران - حاج قاسم عزیز - شاهد شروع یک نوع جنگ هیبریدی(ترکیبی) علیه کشورمان هستیم که بخشی از آن مسدود کردن حساب‌های متعلق به نیروهای جریان انقلاب است تا حقایق مربوط به این جنایت بزرگ تبیین نشود و ماهیت پلید سردمداران کاخ سفید برملا نگردد.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: این حساب‌ها بعد از آن مسدود شدند که نسبت به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ابراز ارادت کردند و مبارزه بی امان ایشان با داعش و مثلث عربی، عبری و عربی حامی ایشان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند، این اقدام غرب نشان‌ می‌دهد دشمن از هر ابزاری برای سرکوب مقاومت و جلوگیری از افشای جنایاتش استفاده می‌کند؛ حتی مانع اطلاع‌رسانی از طریق یک حساب مجازی می شود!

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: سالیان درازی است که شاهد تبلیغات سنگین درباره «عدم سانسور»، «آزادی بیان» و «جریان آزاد اطلاعات» از سوی غرب هستیم و جماعت غرب‌زده هم طوطی‌وار این تبلیغات کاذب را تکرار می‌کنند و راه طی شده غرب را تنها مسیر ترقی و توسعه و تنها نسخه شفابخش رهایی از مشکلات معرفی می کنند اما اقدامات اخیر بل خوبی نقاب از چهره نفاق غرب کنار زد و نشان داد  واژگان زیبای حقوق بشر، صلح و امنیت و مبارزه با تروریسم صرفا برای فریب افکار عمومی دنیا مطرح می شود و بین این شعارهای جذاب و واقعیت عملکرد غرب  شکاف عمیقی وجود دارد! 

این استاد دانشگاه تهران ادامه داد: البته همواره خوی استکبار تعدی به حقوق دیگران، زیاده خواهی و ظلم و تبهکاری بوده  است و ترور سردار دلها و سرپوش گذاشتن بر این ددمنشی امر عجیبی نیست و در برابر این قلدری تنها چاره «قوی‌شدن» برای مقابله در جنگ سخت و نرم است؛ در مسدود کردن صفحات اجتماعی نیروهای انقلاب آن هم در آستانه انتخابات دوم اسفند، جای تعجب و تاسف است که واکنش در خور توجهی از سوی وزارت «ارتباطات و فناوری اطلاعات» که خدماتی از جملاه پهنای باند در اختیار این شبکه ها قرار می دهد، صورت نمی گیرد و این روزه سکوت تامل برانگیز و مشکوک به نظر می‌رسد!

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جریان انسداد حساب کاربری برخی چهره‌های مطرح جریان انقلاب در فاصله یک ماه به انتخابات، این فرضیه را واقعی‌تر جلوه می‌دهد که جریان سیاسی حاکم بر دولت از خاموش شدن صدا و نقد رقیب استقبال می کند و  تصور می کند این اقدامات به نفعش خواهد شد در حالیکه این دست و پا زدنهای غرب موجب کینه بیشتر مروم فهیم ایران اسلامی و فاصله گرفتن از غرب و غربگرایان خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این ماجرا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که عملکرد سؤال‌برانگیزی در این سال‌ها داشته باید ورود کرده و برای رفع اتهام موضع و اقدامات  و برنامه‌های آینده را را با صراحت اعلام کند و گرنه چه بسا سکوت در این باره حمل بر رضایت و همراهی شود.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب خاطر نشان کرد: با اندک بررسی مشخص می‌شود که غالبا حساب کاربری افرادی مسدود شده است که منتسب به جریان انقلاب هستند و بعضا وارد عرصه رقابت  انتخاباتی شده‌اند!

سید محمد حسینی در پایان تاکید کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز فضای مجازی و حتی شورای عالی فضای مجازی در این خصوص باید پاسخگو باشند و مواضع و تدابیر خود را با مردم و به ویژه فعالان حوزه مجازی در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه