English

مجلس دایره مشمولان قانون استخدام معلمان حق التدریس را افزایش داد

نمایندگان مجلس با تصویب استفساریه‌ای، دایره مشمولان قانون استخدام معلمان حق التدریس را افزایش دادند.

مجلس دایره مشمولان قانون استخدام معلمان حق التدریس را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری موج، بررسی طرح استفساریه ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سواد آموزی مصوب سال ۹۷ در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

موضوع این استفساریه به شرح زیر است:

آیا مشمولان تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب سال ۹۵، که با آموزش و پرورش همکاری داشته و حقوق خود را از سرانه مدارس و مشارکت های مردمی (ساز و کار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، کارفرما، موسس یا شرکت های طرف قرارداد با آموزش و پرورش) دریافت کرده اند، از جمله نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق التدریسی غیر مستمر و پیش دبستانی که تا تاریخ ۲۶ مهر ۹۱ و همچنین آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی در قانون فوق الذکر شامل استخدام در ماده الحاقی مصوب سال ۹۷ (قانون فوق الاشاره) می شوند؟

در پاسخ به این استفساریه آمده است:

بله؛ مشمولین تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی از جمله (نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق التدریسی غیر مستمر و پیش دبستانی) که تا تاریخ ۲۶ مهر ۹۷ و همچنین آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی در قانون فوق الذکر که با آموزش و پرورش همکاری داشته و حقوق خود را از سرانه مدارس و مشارکت های مردمی (ساز و کار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، کارفرما، موسس یا شرکت های طرف قرارداد با آموزش و پرورش) دریافت کرده اند، شامل استخدام در ماده الحاقی مصوب ۱۳ شهریور ۹۷ می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمود

    با تشکر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. این کمترین کاری بود که میتوان برای این معلمان زحمت کش که جوانی خود را برای تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین داده اند انجام داد. انشأالله که شورای محترم نگهبان هم این مصوبه مجلس را تایید بفرمایند تا این زحمتکشان هرچه زودتر به حق وحقوق خود برسند.

  • ناشناس

    خدارا شکر ولی کاش به فکر دهیاران روستایی هم بودند که چندین برابر بهورزان و حق التدریس زحمت میکشند

  • محمد رضا طلایی9

    اقای روحانی دوران گفتار درمانی وچرت وپرت گفتن تمام شد

  • ناشناس

    ای کاش اینها که مانور تبلیغاتی میذارند واسه نیروهای شرکتی ادارات هم یه مانور کوچیکی بذارند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی