English

قاسمی:

بی شک روزگار سخت و تیره تری در انتظار آمریکا قرار خواهد داشت

سفیر ایران در پاریس در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: بی شک در نبود قهرمان و سردار بزرگ آزادی و آزادگی، روزگار سخت و تیره تری در انتظار سیاست‌های خصمانه آمریکا قرار خواهد داشت.

بی شک روزگار سخت و تیره تری در انتظار آمریکا قرار خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام قاسمی سفیر ایران در پاریس در پی شهادت سردار سلیمانی در توییتی نوشت: ما ایرانیان همواره طی قرون و اعصار و در درازنای تاریخ پرفراز و نشیب خود همواره از وجود سردارانی نام‌آور بهره برده‌ایم که با تمام توان از کیان و آئین و مذهب و فرهنگ ایران و مردم مسلمان آن در برابر بدخواهان اهریمنی، مبارزه و از حریم انسانیت و آزادگی دفاع نموده اند.

وی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی، سردار رشید و پر افتخار ایران که آوازه صلابت و جوانمردی اش در مقابله با ظلم و دفاع از حریم انسانیت و مبارزه با دیوصفتان افراط‌گرای تروریست در تمامی منطقه زبانزد بود، با شجاعت و کیاست نقشه‌های شوم ضد بشری آمریکای متجاوز و مرتجعان منطقه را نقش برآب ساخت. سردار نامی بزرگ ایران و اسلام نهایتا در اقدام رذیلانه و ذلیلانه نیروهای آمریکایی، جان خود را تقدیم تمامی آزادی خواهان و ستم دیدگان جهان کرد. نام و یاد و خاطره او برای همیشه تاریخ بر تارک مبارزات ضد استعماری مردم منطقه خواهد درخشید.

این دیپلمات ایرانی گفت: دولت ترامپ و آمریکا در ادامه اشباهات راهبردی چند دهه گذشته خود که این منطقه حساس جهان را با بی ثباتی، جنگ، فقر، تروریسم و افراط‌گرایی همراه کرده، بار دیگر به خطایی جبران ناپذیر دست زد و مرد تعقل، درایت و اسطوره انسانیت و حمایت از حریم انسانی را هدف حمله تروریستی خود قرار داد. بی شک در نبود قهرمان و سردار بزرگ آزادی و آزادگی، روزگار سخت و تیره تری در انتظار سیاست‌های خصمانه آمریکا قرار خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه