English

علی لاریجانی:

ایرانیان این قابلیت را دارند تا سختی‌ ها را به فرصت تبدیل کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید توجه کند که ایرانیان این قابلیت را دارند تا سختی‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

ایرانیان این قابلیت را دارند تا سختی‌ ها را به فرصت تبدیل کنند

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی ساخت ایران در پاسخ به سوالی پیرامون لایحه اختیارات وزارت ورزش و جوانان و حمایت مجلس از این موضوع اظهار کرد: این لایحه از شورای نگهبان بازگشته و مشکلی ندارد و ان‌شاءالله حل می‌شود و وزارت ورزش با توان بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

او افزود: آمریکا باید توجه کند که ایرانیان این قابلیت را دارند تا سختی‌ها را به فرصت تبدیل کنند و این نمایشگاه نمونه‌ای از این شرایط است و اکنون تولید محصولات ورزشی ما بیشتر شده و به بسیاری از کشور‌ها صادرات داریم که این امر قابلیت خوبی است.

لاریجانی ادامه داد: این ظرفیت سازی‌های جدید که صورت گرفته البته مشکلاتی در حمل و نقل وجود دارد که قابل حل است، اما استاندارد‌ها وجود دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه بسیار خرسند کننده است و اکنون بیشتر نیازمندی‌های ورزشکاران ما توسط صنعتگران داخلی اعم از چمن مصنوعی، کفپوش، وسایل وزنه برداری، توپ‌های مختلف و ... تولید می‌شود و این امر نشان می‌دهد که قابلیت خوبی در بخش صنعت ورزشی ما وجود دارد.

او بیان کرد: اکثر افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌گویند که اوضاع فروش و وضعیت اقتصادی مطلوب است ضمن اینکه بیان کردند که از زمان تحریم‌ها وضعیت بهتر شده چراکه مردم به تولید داخل روی آورده‌اند.

لاریجانی تصریح کرد: از آقای سلطانی‌فر تشکر می‌کنم که هم می‌کنند که صنایع ورزشی فعال شوند همچنین ثمن‌هایی نیز در بخش جوانان فعالیت می‌کنند که این امر بسیار خوب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه