English

حاجی دلیگانی:

لازم است وام‌ های قرض‌ الحسنه به شرکت‌ های دانش‌ بنیان داده شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: لازم است که وام‌های قرض‌الحسنه در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه قرار داده شود.

لازم است وام‌ های قرض‌ الحسنه به شرکت‌ های دانش‌ بنیان داده شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دستاوردها و مشکلات شرکت‌ های دانش‌ بنیان و نوآورانه، اظهار کرد: توجه به اقتصاد دانش‌ بنیان از نیازهای روز کشور است.

وی افزود: همچنین یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان جوانان فارغ‌التحصیل را مشغول به کار کرد، توسعه مؤسسات دانش‌بنیان است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: در شرکت‌های دانش‌بنیان، ایده‌های بسیار خوبی وجود دارد اما یکی از مشکلات اصلی آنان، بحث نقدینگی و تأمین مالی است که باید راهکارهایی برای حل این مشکل در نظر گرفته شود.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: هر سال در بودجه سنواتی، منابعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده می‌شود اما برخی از این منابع، صرف خریداری ساختمان و استخدام برخی افراد شده است که ما قطعاً طی یک تحقیق و تفحص، این موضوع را شفاف می‌کنیم.

وی تأکید کرد: لازم است که وام‌های قرض‌الحسنه در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه قرار داده شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: خلاءهای قانونی بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد که لازم است این قوانین اصلاح شوند و مسئله حائز اهمیت دیگر، آن است که دولتی‌ها باید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان را خریداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه