English

سرلشکر سلامی:

۵۰ خانه توسط نیروهای سپاه آواربرداری شده است

فرمانده کل س‍پاه گفت: از ۱۰۵ خانه آواربرداری شده در منطقه ۵۰ خانه توسط نیروهای سپاه آواربرداری شده است و طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده آواربرداری خانه‌های تخریب شده به اتمام خواهد رسید.

۵۰ خانه توسط نیروهای سپاه آواربرداری شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و فرمانده سپاه عاشورا صبح امروز به منظور نظارت بر روند آواربرداری و امدادرسانی وارد روستای زلزله‌زده‌ ورنکش در آذربایجان‌ شرقی شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌ زده ورنکش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در روستاهای زلزله‌زده میانه ۲۰ دستگاه مهندسی سنگین سپاه پاسداران در حال فعالیت است.

وی افزود: از ۱۰۵ خانه آواربرداری شده در منطقه ۵۰ خانه توسط نیروهای سپاه آواربرداری شده است و طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده آواربرداری خانه‌های تخریب شده به اتمام خواهد رسید.

فرمانده کل س‍پاه پاسداران تصریح کرد: با تجربیات از حوادث و بلایای گذشته در کشور ما تا آخر حادثه در کنار مردم می‌ایستیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان اولین گروه وارد منطقه شده‌اند و آخر از همه خارج خواهیم شد.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد روز جمعه هفدهم آبان حوالی شهر ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست دادند و به 3 هزار واحد مسکونی تخریب یا آسیب وارد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه