English

سردار سرتیپ حاجی زاده:

شهدا زنده هستند و اثرشان در جامعه دیده و حس می‌ شود

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهدای این نیرو گفت: مجلسی که امروز برگزار شده، به ختم شباهت ندارد، چراکه متعلق به شهدا بوده و شهدا نیز زنده بوده و اثرشان در جامعه دیده و حس می‌شود.

شهدا زنده هستند و اثرشان در جامعه دیده و حس می‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده ، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای این نیرو که به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم اظهار کرد: امنیتی که مردم ما امروز دارند، مدیون رشادت‌هایی از جنس طهرانی مقدم‌ و یارانش است.

وی افزود: همانطور که می‌بینید مجلسی که امروز برگزار شده، به ختم شباهت ندارد، چراکه متعلق به شهدا بوده و شهدا نیز زنده بوده و اثرشان در جامعه دیده و حس می‌شود.

فرمانده هوافضای سپاه تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم زحمات بسیاری کشید و نمادی برای کشور شد. ما شهدای زیادی همچون طهرانی مقدم و حججی داشته و داریم و آنها با تلاش و مجاهدتشان ما را به اینجا رساندند.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: شهید طهرانی مقدم راهی را نشان داد و این راه توسط فرزندان وی در تمامی عرصه‌ها و دانشگاه‌ها پیگیری شد تا به پیشرفت‌هایی که امروز می‌بینید، برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه