English

موسوی:

کشته شدن بغدادی را پایان تروریسم و داعش نمی‌ دانیم

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر این موضوع که ما کشته شدن بغدادی را پایان تروریسم و داعش نمی‌دانیم، گفت: هرچند داعش را به کمک ملت‌های منطقه شکست دادیم اما هشدار می‌دهیم که تفکر آنان همچنان زنده بوده است.

کشته شدن بغدادی را پایان تروریسم و داعش نمی‌ دانیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از صداوسیما، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به خبر کشته شدن ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش اظهار کرد: داعش، ابوبکر بغدادی و امثال ایشان را که در لیست گروه‌ های تروریستی در منطقه و جهان هستند، به اعتراف خود آمریکایی‌ها تشکیل شده‌اند.

وی بیان کرد: گروه‌های اینچنینی تاریخ مصرفی دارند و هرگاه زمان آن برسد،‌ آنها را از بین می‌برند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: داعش توسط جوانان مقاومت از بین رفت. ملت‌های عراق و سوریه با پشتیبانی لجستیکی ایران این گروه تروریستی را شکست دادند.

سیدعباس موسوی با اشاره به تفکر داعش خاطرنشان کرد: داعشیسم، تفکر تروریستی و فرقه‌گرایی هنوز از بین نرفته و کشورهایی مانند آمریکا از این ابزار استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر این موضوع که ما کشته شدن بغدادی را پایان تروریسم و داعش نمی‌دانیم، گفت: هرچند داعش را به کمک ملت‌های منطقه شکست دادیم اما هشدار می‌دهیم که تفکر آنان همچنان زنده بوده و احتمال دارد بازماندگان این گروه توسط آمریکا دوباره سازماندهی شده و دست به اقدام خرابکارانه در منطقه بزنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادامه داد: اقدام آمریکا در کشتن بغدادی که با سر و صدای زیاد تبلیغ می‌شود، عجیب نیست. هر سال و در موسم انتخابات، آمریکایی‌ها برای مصارف داخلی چنین برگه‌هایی را رو می‌کنند.

موسوی اظهار داشت: کشته شدن ابوبکر بغدادی کار بزرگی نبوده چراکه داعش توسط ما و کشورهای منطقه شکست خورد؛ اما باید منتظر نشست و دید که دشمنان منطقه برای آینده چه نقشه‌هایی را در سر دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه