English

احمد مرادى:

بى عدالتى و لابى گرى هاى آموزشى بر علیه دانش آموزان هرمزگان

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى، با اشاره به لابى گرى برخى از استا ن ها در سهمیه بندى منطقه اى کنکور٩٩، گفت: براى جلوگیرى از تضییع حق دانش آموزان هرمزگانى، از استاندار و نمایندگان هرمزگان درخواست دارم، همراهى کنند.

بى عدالتى و لابى گرى هاى آموزشى بر علیه دانش آموزان هرمزگان
به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، احمد مرادى  نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، در جلسه شوارى برنامه ریزى و توسعه استان هرمزگان، با انتقاد از سهمیه بندى جدید مناطق در کنکور سراسرى ٩٩ و ضمن اشاره به اینکه هریک از شهرهاى استان هاى مختلف کشور براساس کیفیت آموزشى به سه منطقه یک، دو یا سه تقسیم مى شوند، گفت: هدف قانون گذار و دولت از اجراى منطقه بندى کنکور در کشور، برقرارى عدالت آموزشى میان مناطق برخوردار و کمتر برخوردار  بوده است. 
مرادى افزود: در همین راستا بندرعباس منطقه دو و دیگر شهرستان هاى هرمزگان در منطقه سه این رتبه بندى قرار گرفته اند.

*لابى گرى هاى آموزشى علیه هرمزگان

وى بر هم زدن این عدالت آموزشى از سوى برخى از استان ها داراى دانشگاه هاى ستاره دار و ممتاز کشورى را یک ظلم و بى عدالتى در حق دانش آموزان هرمزگانى دانست و تصریح کرد: تا کنون هیچ مشکلى در اجراى این سطح بندى وجود نداشته، اخیرا با خبر شدیم برخى از شهرستان هاى همجوار هرمزگان که جز مناطق یک بودند با لابى گرى خود را در ردیف مناطق سه قرار داده اند.

*عدم امکان رقابت در کنکور٩٩  

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى، در این خصوص ادامه داد: امکان رقابت براى دانش آموزان هرمزگانى در کنکور ٩٩ وجود نخواهد داشت، با این اتفاق شهرستانهاى بشاگرد و جاسک و... باید با یک شهرستان برخوردار قیاس مى شود.

*استاندار و سایر نمایندگان همراهى کنند 

مرادى با تاکید بر اینکه باید جلوى این بى عدالتى هر چه سریع تر گرفته شود، گفت: تنها یک ماه فرصت داریم تا از قطعى شدن این بى عدالتى جلوگیری کنیم.

 احمد مرادى براى جلوگیرى از تضییع حق دانش آموزان هرمزگانى، تأکید کرد: از استاندار و سایر نمایندگان استان درخواست دارم براى احقاق حق هرمزگانى ها تا وزارت آموزش و پرورش، همراهى کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه