English

جزئیات سفر هیات پارلمانی ایران به ترکیه

جلیل رحیمی جهان آبادی درخصوص سفر هیات پارلمانی ایران به ترکیه گفت: اجلاس سه روزه بین المجالس آسیایی در ریزه ترکیه در حال برگزاری است. در روز افتتاحیه این اجلاس قطر و تیمور شرقی به عضویت این بین المجالس آسیایی درآمدند.

جزئیات سفر هیات پارلمانی ایران به ترکیه

به گزارش خبرگزاری موج،  جلیل رحیمی جهان آبادی ، عضو هیات پارلمانی اعزامی ایران به ترکیه اهداف حضور این هیات را در اجلاس سه روزه بین‌المجالس آسیایی ترکیه تشریح کرد.

جلیل رحیمی جهان آبادی در حاشیه نشست اجلاس بین المجالس آسیایی گفت: اجلاس سه روزه بین المجالس آسیایی در ریزه ترکیه در حال برگزاری است. در روز افتتاحیه این اجلاس قطر و تیمور شرقی به عضویت این بین المجالس آسیایی درآمدند.

وی افزود: سعی داریم در این اجلاس قطعنامه‌ها و پیشنهادهای کشورها را مانند قطعنامه و پیشنهاد روسیه و سایر مسائل که قرار است در اجلاس بعدی بررسی شود را مورد گفت و گو قرار دهیم و دیدگاه‌های پارلمانی جمهوری اسلامی را در آن اعمال کنیم.

این عضو هیات پارلمانی اعزامی به ترکیه بیان کرد: هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در این اجلاس قصد دارد اهداف مجلس شورای اسلامی و اهداف مورد نظر جمهوری اسلامی را در این اجلاس مورد توجه و تبیین قرار دهد.

وی در پایان اضافه کرد: هیئت پارلمانی ایران  ضمن این که با رئیس مجلس قطر دیدار کرد جلسه مشترکی با هیئت پارلمانی روسیه داشت و پیرامون همکاری های پارلمانی و انتخاب رئیس دوره این مجمع آسیایی به گفت و گو پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی