English

پیام تبریک سرلشکر حسین سلامی به فرمانده نیروی انتظامی

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری و کارکنان خدوم ناجا تبریک گفت.

پیام تبریک سرلشکر حسین سلامی به فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج،  سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری و کارکنان خدوم ناجا تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.امام خامنه ای (مدظله العالی)

برادر گرامی سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

هفته نیروی انتظامی یادآور زحمات، تلاش ها و دلاوری های غیور مردان آن نیرو در ایجاد و تقویت امنیت اجتماعی و اخلاقی را به جنابعالی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک عرض می نمایم.

نیروی جان برکف انتظامی با تأسی از جانفشانی ها و از خودگذشتگی های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این خدمات و تلاش های ارزنده از قادر متعال توفیق روزافزونتان را در صیانت ارزش های برآمده از خون شهیدان و تحقق تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در راستای تقویت و توسعه امنیت پایدار در سایه سار توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه