English

سردار تنگسیری:

آمادگی و توانمندی نیروی دریایی ثمره توانمندی داخلی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: آمادگی و توانمندی نیروی دریایی بی تردید ثمره عینی خون شهدا، مجاهدت و تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی داخلی است.

آمادگی و توانمندی نیروی دریایی ثمره توانمندی داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم قدردانی از فرماندهان و رزمندگان عملیات توقیف نفتکش متخلف انگلیسی در بندرعباس اظهار کرد: فرزندان دریادل ایران در نیروی دریایی ارتش و سپاه با انگیزه قوی و عزم راسخ و اهداف مشترک در دریا برای تحقق برنامه‌های رزمی و دفاعی آمادگی دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر نقش ایمان و باورهای اعتقادی و انگیزه ی فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه بر محور ولایت و رهبری، تأکید کرد: آمادگی و توانمندی نیروی دریایی بی تردید ثمره عینی خون شهدا، مجاهدت و تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی داخلی است.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: همدلی، آمادگی و استطاعت کم نظیری در عرصه دفاع دریایی حاصل شده است و در دریا به مهارت و توانمندی لازم و کافی برای مهار اهداف دشمن دست پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به نقش شهدای دریایی به ویژه شهدای خلیج فارس خاطر نشان کرد: پرچم عزتی که شهدا برافراشتند امروز به دست رزمندگان جوان، مؤمن و پرانگیزه ای داده شده است که در خلیج فارس و دریای عمان می درخشند.

سردار تنگسیری اظهار داشت: وحدت بسیار خوبی بین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی آب های متعلق به جمهوری اسلامی در خلیج فارس و در دریای عمان و اقیانوس هند وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه و ارتش در پرتو هدایت های فرماندهی معظم کل قوا در حال تبدیل به الگویی از وحدت و هماهنگی و همپوشانی نیروهای مسلح در دریا هستند افزود: این رصد به صورت مستمر و دائمی است و محدود به نقطه خاصی در دریا نخواهد بود و دشمن تردید نکند که حضور آنها در حوضچه ها و اسکله ها هم بخش ثابت و جدایی ناپذیر رصد خواهد بود.

گفتنی است؛ در این گردهمایی حماسی، تعدادی از فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده در توقیف نفتکش متخلف انگلیسی سخنانی بیان کردند و آمادگی دفاعی برای مقابله مقتدرانه با تهدیدات و تخلفات و اقدامات ستیزه جویانه دشمن در دریا با روحیه ایمان و شهادت طلبی و عزم راسخ در مقابله با کسانی که درپی بر هم زدن امنیت دریاها هستند را اعلام داشتند.

بنابراین گزارش؛ در این مراسم از فرماندهان، رزمندگان بخش‌های مختلف عملیاتی، اطلاعاتی، جنگال، فرماندهی کنترل، هوادریا و موشکی که در ماموریت تسخیر نفتکش انگلیسی نقش آفرینی کردند، قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی