English

سردار سلیمانی:

مطالبه گری در جامعه باید به همت نیروهای انقلاب و بسیجی محقق شود

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: مطالبه گری، پرچمداری و عدالت خواهی در جامعه باید به همت نیروهای انقلاب و بسیجی محقق شود، همه ظرفیت‌ها را در این زمینه بسیج مستضعفان برای همه قشرهای بسیجی آماده می کند.

مطالبه گری در جامعه باید به همت نیروهای انقلاب و بسیجی محقق شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سالانه استادان و نخبگان بسیجی که امروز برگزار شد، تحقق فرامین مقام معظم رهبری را اصلی ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب حوزه های علمیه دانست و افزود: برای حضور سازمان یافته جوانان و نوجوانان برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نیازمند کمک استادان حوزه های علمیه، علمای بسیجی و روحانیون هستیم.

وی با بیان این که مطالبه گری، پرچمداری و عدالت خواهی در جامعه باید به همت نیروهای انقلاب و بسیجی محقق شود، افزود: همه ظرفیت‌ها را در این زمینه بسیج مستضعفان برای همه قشرهای بسیجی آماده می کند.

رئیس سازمان بسیج کشور با تاکید بر این که طرح اعتلای پایگاه‌های مقاومت محلی بسیج برادران و خواهران در دستور کار است، گفت: این طرح برای دستیابی به منظومه فکری مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ایشان ترسیم کرده اند اجرا می شود.

سردار سلیمانی گفت: خدمت رسانی، مردم یاری و مردم داری از اهداف سازمان بسیج مستضعفان در بیانیه گام دوم انقلاب است. 

وی افزود: بر همین اساس در سیل اخیر 11 هزارو 500 واحد مسکونی با مسئولیت بسیج مستضعفان و با توافق بنیاد مسکن بر عهده این سازمان قرار گرفت که واحدهای  تعمیری تا پایان شهریور امسال و واحدهای احداثی تا پایان آذر ماه تحویل داده می شود.

رئیس سازمان بسیج کشور با بیان اینکه 160 هزار بسیجی در 54 هزار پایگاه بسیج خواهران و برادران، 60 هزار واحد دانش آموزی و 142 هزار واحد سازمانی بسیج در کشور فعال است، گفت: این سازمان 40 هزار طرح محرومیت زدایی را از سال گذشته همزمان با 40 سالگی انقلاب بر عهده گرفته که 20 هزار طرح آن به بهره‌برداری رسیده است.

همایش سالانه استادان و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه 4 استان کشور با حضور 300 استاد حوزه علمیه تا فردا در مشهد ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی