English

معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد:

اخذ رأی در انتخابات پیش رو فقط با کد ملی افراد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: رویکرد جدید در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی درج کد ملی افراد برای رأی گیری و جلوگیری از استفاده شناسنامه های افراد متوفی و خرید و فروش آرا بوده و اخذ رأی فقط با کد ملی فرد واجد شرایط صورت می گیرد.

اخذ رأی در انتخابات پیش رو فقط با کد ملی افراد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، جمال عرف در جمع فرمانداران مازندران در استانداری با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات کشور بر مبنای مشارکت ، رقابت ، امنیت و سلامت گفت : با انتصاب اعضای اصلی ستاد انتخابات کشور نشست هم اندیشی با فرمانداران در استانها برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توافق شورای نگهبان پس از احراز هویت کاندیداها حدود 55 هزار شعبه اخذ رأی در کشور فعال می شود و انتخابات الکترونیکی در 140 شهر مازندران و توافق اولیه با شورای نگهبان انجام می شود.

رییس ستاد انتخابات کشور همچنین بر تلاش وزارت کشور در برپایی انتخابات سالم و صیانت از آرای مردمی در انتخابات اسفند 98 تاکید کرد.

وی تاکید کرد: باید قدرت انتخاب را به مردم و خرد جمعی واگذار کنیم و تجربه ۳۶ انتخابات در کشور نشان داد که مردم کمتر اشتباه می‌کنند و هر سلایقی که اکثریت را کسب کرد می تواند وارد پارلمان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه