English

جهانگیری:

کشورهای همسایه خواهان محصولات تولیدی ایران هستند

معاون اول رئیس جمهور گفت: کشورهای همسایه خواهان محصولات تولیدی ما هستند و ما نیز با افتخار با آنان همکاری خواهیم کرد.

کشورهای همسایه خواهان محصولات تولیدی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، اسحاق جهانگیری در مراسم بهره برداری از پروژه های ورزشی شهرستان نوشهر اظهار داشت: ملت بزرگ ایران 17 هزار شهید ترور تقدیم کرده است و علیرغم آنکه دشمن به فکر این بود که ایرانی ها جشن 40 سالگی نخواهند گرفت اما ایران توانست با گام های استوار وارد 40 سال دوم شود.

وی ادامه داد: فشار حداکثری علیه ایران بزرگترین راهبرد آمریکا است و این رسوایی بزرگ است که هواپیمای آمریکایی به دنبال نفتکش ایران باشد که ما نفت را کجا می فروشیم.

جهانگیری تصریح کرد: نفت متعلق به دولت و ملت ایران است و  بخشی از نفت را مستقیما به شرکت های خارجی و خصوصی فروخته می شود و پول آن در اختیار دولت قرار می گیرد و خرج عمران و آبادی و زندگی مردم می شود.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد : در بیش از یکسالی که تحریم های آمریکا بازگشته است مهمترین هدف آمریکا فروپاشی اقتصاد ایران بوده است و می خواست شاخص های اقتصاد برهم ریزد اما نتوانست موفق شود.

جهانگیری از آزادراه تهران شمال به عنوان یک کارگاه بزرگ سازندگی یاد کرد و گفت: در دولت تلاش های خوبی در این پروژه شده است.

وی با اشاره به اینکه زمانی ما واردکننده بنزین بودیم تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش بنزین مورد نیاز مردم تامین شده است و بدون آنکه در قیمت بنزین تغییری ایجاد شود، مردم می توانند مصرف کنند و به صادرکننده بنزین تبدیل شدیم و امسال بالغ بر ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین در روز تولید می کنند.

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت :  دشمن می خواهد مردم نسبت به آینده کشور ناامید باشند و سعی دارند از همه ابزارها استفاده کننده تا امید را از بین برند و ما وظیفه داریم امید مردم را زنده نگه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه