English

در دیدار واعظی با اردوغان تاکید شد؛

تلاش برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و ترکیه

رئیس دفتر رئیس جمهور و رجب طیب اردوغان بر تلاش برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و ترکیه برمبنای هدفگذاری رؤسای جمهور دو کشور تأکید کردند.

تلاش برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور عصر جمعه با رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه دیدار و درباره راه‌های تقویت همکاری‌های دو کشور در همه عرصه‌های مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

واعظی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران به دولت و ملت ترکیه تأکید کرد که تهران از گسترش همکاری‌ها با آنکارا در همه عرصه‌ها استقبال می‌کند.

برگزاری دور بعدی اجلاس سران روند آستانه در ترکیه با حضور رؤسای جمهوری ایران، ترکیه و روسیه در آینده‌ای نزدیک و برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه در شهریورماه، از جمله موضوعات و محورهای مورد گفت‌وگو در این دیدار بود.

واعظی و رجب طیب اردوغان در این دیدار بر تلاش برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و ترکیه برمبنای هدفگذاری رؤسای جمهور دو کشور تأکید کردند.

آخرین تحولات منطقه و همکاریهای دوجانبه و چندجانبه با هدف تقویت ثبات، امنیت و توسعه منطقه از دیگر محورهای گفت‌وگوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اسلامی ایران و رئیس‌جمهور ترکیه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه