English

نوبخت:

توسعه عمرانی نباید باعث تخریب محیط زیست شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت : برای دولت مهم است در پیشبرد توسعه به هیچ عنوان محیط زیست نیز نباید تخریب شود.

توسعه عمرانی نباید باعث تخریب محیط زیست شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر نوبخت در بدو ورود به قزوین که جهت بازدید از جاده در دست احداث قزوین-الموت-رحیم آباد-کلاچای انجام شد در جمع خبرنگاران گفت : امروز به اتفاق جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست از این مسیر در دست احداث بازدید و مسایل زیست محیطی آنرا مورد بررسی دوباره قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در قطعاتی از این مسیر در دست ساخت هم در محدوه قزوین و هم گیلان به مشکلات زیست محیطی برخوردیم و از آنجا که برای دولت مهم است در پیشبرد توسعه به هیچ عنوان محیط زیست نیز نباید تخریب شود این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم تا ضمن رفع این موارد به احداث این طرح سرعت ببخشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تنها یک مسیر ارتباطی بین قزوین و گیلان وجود دارد که از ترافیک در زمان تعطیلات قابل توجهی برخوردار است.

نوبخت اضافه کرد: مسیر در دست ساخت پس از بهره برداری می تواند از ترافیک مسیر فعلی در حال بهره برداری بکاهد و موجب رفاه بیشتر مسافران و مردم ۲ استان شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با حل مشکلات زیست محیطی جاده قزوین الموت -کلاچای امیدواریم شاهد تسریع در ساخت و بهره برداری از این مسیر ارتباطی که سالها از آغاز اجرای آن می گذرد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دهکردی

    کدوم توسعه پل زدن وروستاییان را به شهرهاکشاندن توسعه نیست این نابودی یک سرزمین است.اگرمهاجرت به این سرعت باشه چند سال دیگه محتاج کشورهای دیگه هستیم واسه محصولات کشاورزی.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه