English

کریمی قدوسی در گفتگو با موج؛

لیست دو تابعیتی ها ۱۰برابر بیشتر است

کریمی قدوسی گفت: لیست دو تابعیتی ها 10 برابر بیشتر از آن چیزی است که به خبرگزاری موج دادم.

لیست دو تابعیتی ها 10برابر بیشتر است

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از تنش های ایجاد شده طی روزهای اخیر در مجلس شورای اسلامی، جواد کریمی قدوسی اقدام به انتشار لیست مدیران دو تابعیتی که حاصل بررسی های کمیته تحقیق و تفحص مجلس است را در اختیار خبرگزاری موج قرار داد.

وی درباره این لیست و همچنین حواشی ایجاد شده درباره آن گفتگویی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج انجام داد.

کریمی قدوسی در اینباره اظهار داشت: روز چهارشنبه تذکری در مجلس قرائت کردم که مربوط به سوال 27 نفر از سران جریان اصلاحات مجلس از وزیر دفاع است. از آقای تابش در این فهرست حضور دارند تا آقایان حیدری و میرزایی نکو. یعنی عناصر کلیدی جریان اصلاحات مجلس به غیر از آقای عارف در این فهرست هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: علت این است که جریان نفوذ ، فرصت بسیار تاریخی در کشور بدست آورد و عوامل آن امیدوار بودند با کمک این نفوذی ها و نقشه هایی که از خارج برای اجرا به داخل ابلاغ می کردند، بتوانند استحاله نظام را قطعی کرده و ولی فقیه را وادار به عقب نشینی و تسلیم کنند.

پالس هایی از سوی جریان نفوذ به ترامپ

کریمی قدوسی افزود: اتفاقی که افتاده این است که این نقشه ها همه خنثی گردید. جریان نفوذ شناسایی شد و ضربه خورد. امروز این تفکر دارد به ترامپ پیام می دهد که خروج تو از برجام باعث از بین رفتن نقشه های ما شد. انگلیسی ها به صراحت و علنی به ترامپ پیام دادند که خروج آمریکا از برجام سرمایه های ما در ایران را از بین برد. این سرمایه چیست؟ این سرمایه همین عناصر وابسته به غرب هستند. جریان غرب گرا و عناصر ویژه پروژه نفوذ هستند. انگلیسی ها به عنوان سرمایه از آنها یاد می کنند و ترامپ را مخاطب قرار می دهند که اگر می شود دوباره برگرد تا این جریان در ایران دوباره زنده شود.

وی ادامه داد: علت حساسیت انگلیسی ها این است که امسال سال حساسی است و قرار است در کشور انتخابات برگزار شود. جریان نفوذ می خواهد  به جامعه القا کند و دوباره وعده بدهد که دیدید ما ترامپ را به میز مذاکره برگرداندیم؟ دیدید دوباره پول و امکاناتی به کشور آمد؟ می خواهند فضاسازی کنند تا مجلس آینده را دوباره تصرف کنند. این نقشه آنها است و ما اسناد و کدهایش را داریم که چه پیام هایی دارد رد و بدل می شود.

اصرار دوباره دولتی ها برای مذاکره با آمریکا

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین دوباره دارند روی بحث مذاکره با آمریکا اصرار می کنند. آقای ظریف باز به جاهای مهمی در نظام نامه نوشته و گفته که الان شرایط ما مانند بعد از سقوط فاو است و باید دوباره مذاکره را شروع کنیم و با این پیروزی هایی که مثلا پهپاد آمریکا را زدیم، برویم از آنها امتیاز بگیریم.

کریمی قدوسی ادامه داد: آقای روحانی نیز همچنان همان خط مذاکره را پیگیری می کند، اما می گوید که با جمهوری خواهان نمی توانیم مذاکره کنیم و باید منتظر بمانیم تا انتخابات آمریکا برگزار شده و با دموکرات ها وارد مذاکره شویم.

وی بیان داشت: از سوی دیگر یک نقشه هایی نیز برای سفر آینده روحانی به نیویورک کشیده اند. آنها می خواهند توسط روحانی در نیویورک این پیام را بدهند که ایران آماده است اجلاس 5 + 1 را شروع کند. در حالی که 5 + 1 دیگری وجود ندارد. یعنی ترامپ بیاید و آقای روحانی هم بیاید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: بارها درباره پروژه نفوذ در کشور صحبت های زیادی انجام دادم. امروز همه آنها اثبات شده است. مسائل درباره برجام همه اثبات شد. مسائل درباره مذاکرات موشکی اثبات شد. خودشان رفتند اعتراف کردند که ما روی موشک ها مذاکره کردیم.

کریمی قدوسی افزود: به هر حال پس از کش و قوس های فراوان این سوال که چرا کریمی قدوسی فیلمی از جاسوس هسته ای یعنی دری اصفهانی را در مجلس پخش کرده است، از وزیر دفاع پرسیده شد. این سوال چرا آمد به صحن؟ مگر در کمیسیون امنیت جواب اینها را ندادم؟ چرا وزیر دفاع را آوردند؟ سه بار نوشتند کریمی قدوسی فیلم محرمانه را پخش کرده است. مردم را با کلید واژه محرمانه بودن سر کار نگذارید؟

وی با اشاره به انتشار حکم دادگاه دری اصفهانی از جاسوسان تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: این حکم رای دادگاه دری اصفهانی است؟ شما بگویید جاسوس بوده یا نه؟ حکم را قبول دارید یا نه؟ قوه قضاییه و نظام را قبول دارید؟ مگر در همین حکم دری اصفهانی کارشناس وزارت اطلاعات نظر نداده است؟ قبول دارید دری اصفهانی جاسوس بود؟ قبول دارید جیسون رضاییان جاسوس بود؟ قبول دارید محیط زیستی ها از سایت های موشکی جاسوسی کردند؟ فراموش نکرده ایم که کاوه مدنی جاسوس بود فراری اش دادید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: چرا شما از گرفتن جاسوس هایی مثل دری اصفهانی، جیسون رضاییان و محیط زیستی ها برآشفته می شوید؟ علت این است که اینها سرپل این تفکر هستند. اینها زمین بخورند، دیگر حنای آنها رنگی ندارد.

برخی می ترسند در گاندو دو و سه اسم آنها هم وسط بیاید

کریمی قدوسی گفت: سران جریان اصلاحات در مجلس از طرح سوال از وزیر دفاع صرفه نظر کرده بودند، اما با پخش سریال گاندو جیغ ها تبدیل به نعره شد. دیدند گاندو دو و سه هم در راه است و ممکن است اسم بعضی از اینها هم وسط بیاید. به همین دلیل با تمام توان به قوه قضاییه و اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات حمله می کنند و انگ می زنند و بودجه ها را قطع می کنند.

وی تاکید کرد: سران جریان نفوذ بدانند که ما چوب را داخل کندو نفوذ کرده و بر سر ملکه زده ایم. با سربازها کاری نداریم. سربازها نمی توانند فکر ما را مشغول کنند، بلکه محکم بر سر ملکه می زنیم.

ماجرای هفتاد سفر روحانی به انگلیس چه بود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به ماجرای تابعیت یا اقامت رییس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: ما این حرف را به صورت رسمی نگفته بودیم. بلکه رحیمی جهان آبادی یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس در شبکه سه و به صورت سراسری این حرف را به نقل از من زد. ضمن اینکه این حرف ها، حرف کریمی قدوسی نیست. بلکه لیست دو تابعیتی ها نتیجه تلاش کمیته تحقیق و تفحص مجلس است. آنها نمی خواهند بگویند که این لیست را کمیته تحقیق و تفحص مجلس آماده کرده، به همین دلیل می گویند کریمی قدوسی گفته است.

کریمی قدوسی ادامه داد: در همین برنامه شبکه سه رحیمی جهان آبادی به دروغ به نقل از من گفت که گفته ام ظریف جاسوس است. خدا را شاهد می گیرم که هیچ وقت نگفتم ظریف جاسوس است. در فهرست دو تابعیتی ها اسم بچه های آقای ظریف وجود دارد، اما چون متولد کشور خارجی بودند، به آن اشاره نکردیم. خانواده آقای رییس جمهور همان کشور هستند.

وی بیان داشت: اینکه ما چگونه به این نتیجه رسیدیم که روحانی دو تابعیتی است، ماجرای مفصلی دارد. بعد از تحقیق به این نتیجه رسیدیم که ایشان بیش از 70 سفر به لندن رفته است. دکتری خود را آنجا گرفته است. در چه تاریخی؟ در شرایطی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است! هفتاد سفر در این مدت انجام داده. در سال 84 نیز از این سمت عزل می شود. اینکه چرا روحانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی عزل می شود، از ناگفته های تاریخ است.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: دلیل دوم این بود که خانواده وی آنجا بودند. مگر به این سادگی یک نفر می تواند 70 بار ویزا بگیرد و به لندن برود؟ انگلیس ها از یک دانشجوی ساده نمی گذرند، چه طور از دبیر شورای عالی امنیت ملی به راحتی می گذرند. فردی که همه اسرار نظام را به دلیل حضور در شورای عالی امنیت ملی دارد. ریشه همه مشکلات کشور اینجا است. امام فرمود از شر محمدرضا راحت شدید، اما از شر غرب گرا ها حالا حالاها راحت نخواهید شد. همه مشکلات ما به نفوذ باز می گردد.

نفوذی در خانه روحانی چه می کرده است؟

کریمی قدوسی تاکید کرد: سریال گاندو که آمد، مردم تازه آگاه شدند. آن نفوذی در خانه روحانی چه کار می کرده که از عینک و آدامس رییس جمهور عکس گرفته است. همه این حرف ها را با سند و مدرک بیان می کنم. مگر در مورد موضوع اسماعیل سماوی خواهرزاده رییس جمهور که در همین سریال گاندو بود، من قبلا به دادگاه رفتم و اسناد خود را دادم و در دادگاه تبرئه شدم.

ماجرای پاسپورت انگلیسی مسوول عالی رتبه

وی افزود: در دادگاه گفتم که فلان مسوول عالی رتبه رفته است در فرودگاه و در پاویون دست به جیب می برد و پاسپورت خود را به ماموران ارائه می کند. مسوولان حراست می گویند ما پاسپورت این مسوول را گرفتیم، اما دیدیم که پاسپورت انگلیسی است. آمدیم و گفتیم حاج آقا لطفا پاسپورت ایرانی خودتان را بدهید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه به لیست دو تابعیتی ها اشاره کرد و گفت: در لیست اسم قهرمانان ملی هم بود. مثل آقای ساعی و دبیر. خودشان زنگ زدند و گفتند هر کسی در آمریکا مدال گرفت و قهرمان شده، یک تابعیت هم از سوی دولت آمریکا به وی داده اند. بعضی ها هم هستند که تاکنون خارج نرفته ند، اما از یک راه هایی تابعیت گرفته اند. در ضمن لیست دو تابعیتی ها که توسط خبرگزاری موج منتشر شد، کامل نیست و تعداد اصلی 10 برابر بیشتر از این لیست است.

برخی از نمایندگان مجلس هم دو تابعیتی هستند؟

کریمی قدوسی ادامه داد: به عنوان نمونه وزارت نفتی که تحقیقاً بیشترین دو تابعیتی ها در آنجا هستند، حتی یک اسم به ما نداده است. حتی آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت ما بعد فهمیدیم که برخی از نمایندگان نیز دو تابعیتی هستند.

وی بیان داشت: بروید از کریمی قدوسی شکایت کنید. تکذیب های زنجیره ای بدهید. بگوید دروغگو و کذاب است و من را تحت تعقیب قرار دهید. از این مسائل ناراحت نمی شوم و خدا شاهد است که فقط به دنبال تکلیف شرعی هستیم. نمی خواستیم این اسامی را منتشر کنیم، چون این آقایان دارند شلوغ می کنند، اسامی که حاصل بررسی های کمیته تحقیق و تفحص مجلس است را منتشر کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: روزی که این جریان نفوذ ضربه بخورد، آن روز، روزی است که تحریم ها بلا اثر می شوند.

بیشتر بخوانیم:

کدام یک از مسوولان کشور دو تابعیتی هستند + لیست دوتابعیتی ها

متن کامل حکم دری اصفهانی به جرم جاسوسی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ساریخانی

    کشورمون دست یه مشت جاسوس ودو تابعیتی متاسفانه بنده دیگر به هیچ کس اعتماد ندارم.همش تقصیر شورای نگهبان هست.چرا شورای نگهبان دقت نمی کند؟چرا اطلاعات تفحص نمی کند؟تاسف به توان بی نهایت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی