English

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر اقتدار فوق العاده ایران بود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیرو‌های سپاه پاسداران نقطه عطفی در فروریختن هیمنه آمریکا و بیانگر اقتدار فوق العاده جمهوری اسلامی ایران بود.

سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر اقتدار فوق العاده ایران بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‎الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح به تشریح رابطه قرآن با رهبری دینی پرداخت و گفت: قرآن، رهبری و قانون منشور حیات بشر است و رهبری محور اجرایی و عملیاتی کردن و ساماندهی محتوای قرآن و اجرای منشور الهی برای بشریت است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بعثت انبیاء الهی از حضرت آدم تا آخرین پیام‌آور الهی حضرت محمد مصطفی (ص) و معجزه کریم آن حضرت، زمینه پایه‌گذاری بزرگترین تمدن بشری در شبه جزیره عربستان را فراهم آورد.

حجت‎الاسلام سعیدی با طرح این سوال که بین قرآن و رهبری چه نسبتی وجود دارد، گفت: یک پیوستگی تام و تمام بین قرآن و رهبری وجود دارد و این دو رکن اساسی برای تأمین نیاز‌های بشر هستند که تحقق آن نیازمند یک مدیریت کامل، برتر و مطلوب و از طرفی مستلزم قانونی جامع، کامل و مطلوب است.

این مقام مسئول با بیان اینکه «رهبری و قرآن» و «رهبری و قانون انقلابی» دو رکن تکامل بخش بشر هستند، خاطرنشان کرد: رهبری مطلوب برای تحقق و استمرار قرآن در جامعه پیش‌بینی شده و آیات شریف قرآن کریم در مورد جانشینی انبیاء و اولیاء الهی مبین این واقعیت است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سوال که رابطه قرآن با رهبری چیست؟ ادامه داد: پیامبر اعظم (ص) در آخرین و مهم‌ترین وصیت خود بر توسل به قرآن و عترت تأکید داشتند و باید بدانید این دو از همه جدایی‌ناپذیرند و اگر تکامل و سعادت را می‌خواهیم، باید به قرآن و عترت متوسل شویم.

وی با تأکید بر اینکه با تمسک به آیات قرآنی باید در برابر جبهه استکبار ایستاد، مطرح کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی و اسلامی در جامعه ما، قرآن به حیات خود بازگشت و نهضت گرایش به قرآن کریم پویا شد.

حجت الاسلام سعیدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و این نظام متکی به قرآن است و اگر امروز شاهد عزت و اقتدار کشور هستیم به برکت قرآن است، انقلاب اسلامی بود که اسلام را مطرح کرد تا آنجا که شاهد گسترش دین مبین اسلام هستیم.

*عزت و اقتدار کشور در گرو پیوند با قرآن کریم است

وی با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار کشور در گرو پیوند با قرآن کریم است، ادامه داد: در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی شاهد معجزات فراوانی بودیم تا آنجا که توسل به قرآن و عترت برای نظام اسلامی همواره عزت آفرین بوده است.

این مقام مسئول به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این حرکت شجاعانه و دلاورانه نقطه عطفی در فروریختن هیمنه آمریکا و بیانگر اقتدار فوق العاده جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: این حرکت شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری داشت به طوری که تأثیر شگرفی بر روحیه جبهه مقاومت گذاشت و از طرفی باعث ارتقاء جایگاه نظام اسلامی شد.

*دشمن به قدرت موشکی ما پی برده است

وی خاطرنشان کرد: دشمن به قدرت موشکی ما پی برده است، اما با این حرکت سپاه پاسداران متوجه عظمت قدرت دفاع پدافندی جمهوری اسلامی ایران نیز شد، به طوری که استکبار و دشمنان نظام اسلامی از این اقدام قدرتمند سپاه پاسداران شگفت‌زده شدند.

*سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام سعیدی با تأکید بر اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر سه عنصر «ایمان، صبر و بصیرت» در نیرو‌های مسلح ما مضاعف شود به دستاورد‌های عظیمی می‌رسیم؛ البته باید بگویم که امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مکتب قرآن و ولایت تربیت و پرورش می‌یابند و قدرت عظیمی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی