English

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اصلاح ساختار بودجه کشور با کلی گویی محقق نمی شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصلاح ساختار بودجه ریزی در کشور با کلی گویی محقق نمی شود.

اصلاح ساختار بودجه کشور با کلی گویی محقق نمی شود

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و به ویژه در دوره سخت تحریم های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، این ضرورت که ساختار بودجه ریزی کشور با توجه به شرایط اقتصادی جامعه اصلاح شود، بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: در زمان ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ از سوی دولت به مجلس، این مهم دوباره از سوی کارشناسان و متخصصان و افراد دلسوز مطرح گردید و در نهایت رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی فرمان اصلاح ساختار بودجه ریزی کشور را برای دولت صادر فرمودند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: دولت از رهبری معظم انقلاب اسلامی خواست تا فرصتی داده شود تا با اخذ نظر کارشناسان و افراد مختصص و با همکاری و همفکری مجلس، اصلاحات مورد نیاز آماده شود. به همین دلیل رهبری معظم انقلاب به دولت و مجلس چهار ماه فرصت دادند تا این کار انجام شود.

کریمی گفت: با توجه به اینکه فرصت دولت و مجلس رو به پایان است، اما باز هم به نظر نمی رسد که اقدام مناسبی در جهت اصلاح ساختار بودجه کشور انجام گردد، زیرا ما در این مدت تنها حرف های کلی را از مسوولان دولت شنیده ایم و موضوع جدیدی از سوی مسوولان مطرح نگردیده است.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه زمانی که آقای نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی مجلس حضور یافت و به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده برای اصلاح بودجه کشور پرداخت، باز هم همان حرف های گذشته را شنیدیم و موضوع جدیدی از سوی دولت در این جلسه طرح نگردید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه با کلی گویی نمی توان ساختار بودجه کشور را اصلاح کرد، گفت: تحقق این مهم نیازمند بررسی دقیق شرایط اقتصادی، زیرساخت ها، امکانات و موانع پیش روی است و تا زمانی که موضوع را به طور جدی و تخصصی مورد بررسی قرار ندهیم، نمی توان امیدوار به انجام اصلاحات مطلوب بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه