English

نوبخت:

حدود ۹۸۸ هزار فرصت شغلی در سال جاری در کشور ایجاد می شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس برنامه ریزی دولت با تحقق برنامه های صورت گرفته، حدود 988 هزار فرصت شغلی در سال جاری در کشور ایجاد می شود.

حدود 988 هزار فرصت شغلی در سال جاری در کشور ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک مجلس و دولت برای بررسی راه‌کارهای حمایت از رونق تولید که امروز برگزار شد، با اشاره به استفاده از ظرفیت های قانونی برای تحقق رونق تولید در کشور، اظهار داشت: در این راستا تبصره 18 قانون بودجه فعال شد و خوشبختانه در سال های گذشته مجلس به خوبی به بخش های تولید و اشتغال توجه کرده است.

دولت 8 برنامه کلان برای فعال کردن بخش تولید تدوین و اجرایی کرده است

وی با بیان اینکه دولت 8 برنامه کلان برای فعال کردن بخش تولید تدوین و اجرایی کرده است، گفت: نوسازی بافت فرسوده، بخش کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و مدن و فرهنگ و هنر جزء بخش هایی است که در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

نوبخت ادامه داد: دولت به دنبال آن است که با اجرای برنامه های مربوطه، در حوزه صنعت و معدن حدود 270 هزار فرصت شغلی ایجاد شود و در این رابطه سازمان برنامه با تمام دستگاه ها هماهنگی و توافق کرده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی دولت با تحقق برنامه های صورت گرفته، حدود 988 هزار فرصت شغلی در سال جاری در کشور ایجاد می شود، از طرف دیگر یکی از اقدامات مثبت دولت، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری است و در این رابطه با مصوبه مجلس، یک و نیم میلیارد دلار اعتبار در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی