English

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:

عملکرد مدیریت فدراسیون فوتبال نگران کننده است

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: عملکرد مدیریت حاکم بر فدراسیون فوتبال نگران کننده است.

عملکرد مدیریت فدراسیون فوتبال نگران کننده است

سید فرید موسوی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: متاسفانه این روزها مسائلی از فدراسیون فوتبال به گوش می رسد که جامعه جوان ما را نگران می کند. اکثریت جوانان ما عاشق فوتبال هستند و اخبار فوتبال را پیگیری می کنند، اما می بینیم که فدراسیون فوتبال اقدامی در جهت جذب این جوانان انجام نمی دهد.

وی افزود: نه تنها ما برای جذب علاقه مندان جوان به فوتبال اقدامی انجام نمی دهیم، بلکه با رفتار و عملکرد خود آنها را نگران کرده و هر روز یک مسئله جدید در ذهن جوانان ایجاد می کنیم.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: ما در آخرین روزهای تیر ماه قرار داریم و تمام تیم های حاضر در لیگ برتر خود را آماده شرکت در این مسابقات مهم می کنند. حال این سوال ساده مطرح می شود که لیگ برتر در چه تاریخی آغاز خواهد شد؟

موسوی گفت: یکی از ساده ترین اصول برگزاری مسابقات ورزشی این است که زمان آغاز مسابقات را اعلام کنند، حال اگر کسی از مسوولان فدراسیون سوال کنند که لیگ برتر چه زمانی، هیچ پاسخی ندارند تا ارائه کنند!

وی بیان داشت: اگر از مسوولان فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات حاکم بر این فدراسیون انتقادی کنیم نیز آقای تاج با پرخاشگری پاسخ می دهد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: انتقادهای جدی به عملکرد فدراسیون فوتبال وجود دارد و نوع عملکرد حاکم بر این فدراسیون نگران کننده است.

وی بیان داشت: با ادامه این روند در فدراسیون فوتبال، ما سرمایه های اجتماعی بزرگی را از دست می دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه