English

حجت الاسلام محمدحسنی:

باید همه راه‌های نفوذ دشمن علیه خود را سد کنیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بر ما واجب است از هرگونه اطلاعاتی که ممکن است امنیت کشور را مستحکم کند، دریغ نکرده و با حفاظت اطلاعات همکاری مومنانه داشته باشیم تا همه راه‌های نفوذ دشمن علیه خود را سد کنیم.

باید همه راه‌های نفوذ دشمن علیه خود را سد کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پادگان شهید نفس الامری شهر بانه، به اهمیت آموزش‌های حفاظتی اشاره و تاکید کرد: دشمن اگر همه تجهیزات حمله را در اختیار داشته، اما اطلاعاتی از وضعیت رقیب نداشته باشد هرگز حمله نمی‌کند، آمریکا ۴۰ سال است می‌خواهد به کشور ما حمله کند، اما نمی‌تواند چرا که اطلاعاتش درباره امکانات و تجهیزات نظامی راهبردی ایران ناقص است.

وی ادامه داد: هر قدر که اطلاعات ما قوی‌ تر و اطلاعات دشمن ضعیف‌تر باشد هیچ گاه غافلگیر نمی‌شویم بنابراین باید حواسمان را کاملاً جمع کنیم و کوچک‌ترین اطلاعاتی به کسانی که به آن‌ها مربوط نیست، ندهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی مسلمان بر ما واجب است از هرگونه اطلاعاتی که ممکن است امنیت کشور را مستحکم کند، دریغ نکرده و با حفاظت اطلاعات همکاری مومنانه داشته باشیم تا همه راه‌های نفوذ دشمن علیه خود را سد کنیم.

حجت الاسلام محمد حسنی به این فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اشاره کرد و گفت: نظامیان کشور واجبی بزرگ را عهده دار هستند که حفظ آن از نماز هم بالاتر است، زیرا اگر کشور اسلامی نباشد نماز، و اصول و فروعات دین هم نخواهد بود.

وی با تاکید بر به اینکه سرباز زینت کشور و مایه افتخار ملت است، افزود: اگر سرباز نباشد، کشور از دست می‌رود و وقتی کشور از دست برود همه چیز نابود خواهد شد. وظیفه سربازی فراتر از شغل است، چون شرافت بالایی دارد و به عبارتی نوعی تکلیف الهی و آسمانی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان: اگر بخواهیم این تکلیف مهم و مقدس را درست انجام دهیم و دشمن نتواند به ناموس، کشور، و دین ما نگاه کج کند، نخست باید آموزش‌های نظامی خود را به روز، آموزش‌های عقیدتی را درست و آموزش‌های حفاظتی خود را دقیق بیاموزیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه