English

سردار یزدی در نشست خبری:

مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در ۱۷ استان برگزار می شود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس در ١٧ استان برگزار می شود که در برخی استان‌ها تشییع شهدای گمنام، برخی دیگر شهدای شناسایی شده و در دیگر استان ها هم تشییع شهدای گمنام و شناسایی شده، برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در 17 استان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و رئیس ستاد اجرایی مراسم تشییع شهدای گمنام در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد با اشاره به تقارن مراسم تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: روز پنجشنبه هفته جاری مراسم تشییع این شهدا که مربوط به دفاع مقدس هستند، انجام می‌شود. تعدادی از این شهدا شناسایی شده و تعدادی دیگر هم به طور گمنام تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این مراسم در ١٧ استان برگزار می شود که در برخی استان‌ها تشییع شهدای گمنام، برخی دیگر شهدای شناسایی شده و در دیگر استان ها هم تشییع شهدای گمنام و شناسایی شده، برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی مراسم تشییع شهدای گمنام با اشاره به اسامی این استان ها اظهار کرد: در استان های قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، هرمزگان، بوشهر، اردبیل، تهران، گیلان، قزوین و خوزستان مراسم تشییع شهدا برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ۶ تیرماه در تهران و از مقابل دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه سخنران این مراسم در تهران خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه