English

نماینده گرگان در مجلس:

وزیر کشور با استان گلستان نامهربانی کرد

نماینده گرگان و آق قلا نسبت به انتصاب مدیر غیر بومی برای استانداری گلستان انتقاد کرد.

وزیر کشور با استان گلستان نامهربانی کرد

نبی هزار جریبی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: متاسفانه وزیر کشور برای استانداری گلستان یک فرد غیر بومی را خارج از فهرستی که نمایندگان مجلس، احزاب و گروه های سیاسی و نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان معرفی و پیشنهاد کرده بودند، انتخاب کرد.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان گلستان تنها یک خواسته از وزیر کشور داشت و این بود که استاندار گلستان بومی باشد تا با درک صحیح از مشکلات و نیازها و مسائل و به ویژه مشکلات ناشی از سیل اخیر، برای رفع معضلات اقدام کند.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس تصریح کرد: به همین منظور فهرستی متشکل از 5 نفر را به وزیر کشور پیشنهاد دادیم که دارای سابقه استانداری، نمایندگی مجلس و مدیریت ارشد کشور بودند.

هزار جریبی گفت: این فهرست از سوی حضرت آیت الله نورمفیدی امام جمعه محترم گرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین احزاب و گروه های سیاسی نیز سه نفر را به وزیر کشور معرفی کردند که این سه نفر در فهرست ما نیز قرار داشتند. اما متاسفانه دیدیم که وزیر کشور هادی حق شناس را به عنوان استاندار گلستان به هیات دولت پیشنهاد و وی به عنوان استاندار معرفی و منصوب شد.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس تصریح کرد: استاندار جدید گلستان بومی نیست و از سوی مجمع نمایندگان استان و نماینده محترم ولی فقیه به وزیر کشور پیشنهاد نشده است. متاسفانه در انتصاب مدیر غیر بومی برای استان گلستان، وزیر کشور با این استان و مردم ما نامهربانی کرد.

هزار جریبی گفت: این در حالی است که برای برخی از استان ها از جمله استان همجوار ما، یعنی استان مازندران و یا در استان های مرکزی، استاندار بومی انتخاب شده و آنها با شناخت کامل و کافی از ظرفیت ها، زیرساخت ها، توانمندی ها و معضلات و کاستی ها و مشکلات، به  این سمت منصوب شده اند.

وی در پایان گفت: به هر حال استان گلستان و مردم این استان در ماه های اخیر سختی های بسیاری کشیده اند و ما نیز به عنوان نماینده مردم، با استاندار جدید همکاری خواهیم کرد تا این مشکلات هر چه سریع تر پایان یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه