English

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

چرا مجلس برای حل مشکل گرانی خودرو جلسه غیرعلنی برگزار می کند؟

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: چرا باید مجلس برای حل مشکل گرانی خودرو جلسه غیر علنی برگزار کند؟ مگر مردم نامحرم هستند؟

چرا مجلس برای حل مشکل گرانی خودرو جلسه غیرعلنی برگزار می کند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مجلس شورای اسلامی امروز برای بررسی مشکل گرانی خودرو، جلسه غیر علنی با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار کرد.

پس از پایان این جلسه، امیر خجسته در جمع تعدادی از خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که به شدت مردم را رنج می دهد، معضل گرانی خودرو و شرایطی است که خودروسازان داخلی به مردم تحمیل می کنند.

وی افزود: بارها نمایندگان مجلس به این موضوع اعتراض و تاکید کردند که با این شرایط، حقوق مصرف کننده نادیده گرفته می شود و نمی توان به صورت یک طرفه، هر چه خودروسازان گفتند، مشتریان انجام دهند.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس تصریح کرد: خودروسازان یک روز نداشتن قطعه و تحریم ها را برای عدم انجام تعهدات خود بهانه می کنند و روز دیگر اعلام می کنند که حاضر هستند با قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار، پیش فروش روز انجام دهند. معلوم است که خودروسازان، خودرو دارند اما به مردم تحویل نمی دهند و همین امر یکی از دلایل گرانی ها است.

خجسته با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس با حضور وزیر صنعت برای بررسی مشکل گرانی خودرو، گفت: معتقدم که با برگزاری جلسه غیر علنی مشکلی حل نمی شود. باید مسائل را با مردم به صورت شفاف در میان گذاشت. مگر مردم نامحرم هستند که بخواهیم برای این موضوع جلسه غیر علنی برگزار کنیم؟ موضوعی که به صورت مستقیم همه مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

وی تاکید کرد: مشکل گرانی خودرو تنها با شفاف سازی برطرف می شود. باید برای مردم شفاف شود که قیمت تمام شده خودرو چقدر است و خودروسازان با چه قیمتی این محصول را به مردم عرضه می کنند. همچنین باید نظارت جدی بر قیمت گذاری خودرو انجام شود. در غیر این صورت با برگزاری جلسه نمی توان مشکل را حل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه