English

جمال عرف خبر داد؛

یک استاندار و ۱۰ فرماندار برای حضور در انتخابات استعفا دادند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در مهلت قانونی برای استعفای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و 10 نفر از فرمانداران استعفا داده‌اند.

یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات استعفا دادند

به گزارش خبرگزاری موج، جمال عرف ،  رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: در مهلت قانونی برای استعفای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و 10 نفر از فرمانداران استعفا داده‌اند و هیچ‌کدام از استعفاها صوری نبوده و بلافاصله افراد دیگری جایگزین این نفرات خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس نص صریح قانون، کسی حق استفاده از امکلانات دولتی برای تبلیغ  له و یا علیه کسی را در انتخابات ندارد، افزود: نظارت‌ها به‌صورت مستمر انجام شده و با افراد متخلف برابر قانون برخورد شده و قطعا در تایید صلاحیت‌ها این موارد نیز لحاظ خواهد شد.

این مسئول همچنین به موضوع برگزاری الکترونیکی انتخابات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در دوره قبل، انتخابات در 39 حوزه به‌صورت الکترونیک برگزار شد و در این دوره نیز در حال رایزنی هستیم و در صورت تایید انتظار داریم در همین تعداد از حوزه‌ها انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار شود، هر چند دولت آمادگی دارد وارد انتخابات تمام‌الکترونیک شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه