English

عضو کمیسیون انرژی خبر داد:

بحث استیضاح وزیر نفت متوقف نشده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بحث استیضاح وزیر نفت متوقف نشده است.

بحث استیضاح وزیر نفت متوقف نشده است

هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: انتقادهای جدی به عملکرد وزارت نفت وجود دارد و نمایندگان نیز نقدهای جدی درباره این موضوع دارند.

وی افزود: مسائلی همچون نوع قراردادهای منعقد شده در وزارت نفت، نحوه عملکرد وزارت نفت و شخص وزیر نفت در زمینه مقابله با تحریم ها و نحوه بهره برداری از مخازن مشترک از جمله موضوعاتی است که با انتقادهای جدی روبرو است.

وی افزود: مجموعه مشکلات در وزارت نفت موجب شده تا طرح استیضاح زنگنه وزیر نفت در دستور کار برخی از نمایندگان قرار گیرد و این موضوع در حال پیگیری است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تکذیب مطالبی مبنی بر اینکه بحث استیضاح زنگنه وزیر نفت متوقف شده است، گفت: برای این منظور آقای مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس مشغول پیگیری و جمع آوری امضاهای بیشتر هستند.

خادمی گفت: از ابتدا هم قرار بود که وقتی تعداد امضاها به میزان قابل توجهی افزایش یافت، این طرح را به هیات رییسه مجلس ارائه دهیم و هم اکنون نیز روند پیگیری طرح استیضاح وزیر نفت با قدرت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: هدف ما برای استیضاح وزیر نفت، سیاسی نیست و کسانی که این طرح را سیاسی جلوه می دهند، به دنبال لغو استیضاح زنگنه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه