English

عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفتگو با موج:

رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب فصل الخطاب سیاست خارجی ایران است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر آمریکایی ها به دنبال پاسخ ایران هستند، بدانند که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب سیاست خارجی ایران است.

رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب فصل الخطاب سیاست خارجی ایران است

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، با اشاره به فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا در این سخنان، چند موضوع مهم را مطرح فرمودند که می توان آنها را در دو محور تقسیم بندی کرد.

وی افزود: یک محور مربوط به مسائل داخلی و محور دیگر مربوط به موضوعات مهم بین الملی به ویژه منطقه حساس خاورمیانه است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در خصوص مسائل داخلی، بار دیگر رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که ایران با سیاست مداران زورگوی آمریکایی هیچ مذاکره و گفتگویی ندارد و این موضوع را باید مدیران دستگاه دیپلماسی کشور، به عنوان دستورالعمل سیاست خارجی ایران به اجرا بگذارند.

کوهکن با اشاره به رفتارهای متناقض آمریکایی ها گفت: علت این است که ما یک صدای واحد را از آمریکا نمی شنویم. آنها از یک طرف به طور مداوم بر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرده و از طرف دیگر می گویند، ما با ایران سر جنگ نداریم. معلوم است که سران کاخ سفید به دنبال فریب ایران هستند و به همین دلیل رهبری معظم انقلاب تاکید فرمودند که هیچ مذاکره ای با این دولت زورگو و زیاده خواه نداریم.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها مدام می گویند ما از ایران پاسخی دریافت نکرده ایم. آنها اگر به دنبال پاسخ ایران هستند، بدانند که رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب سیاست خارجی ایران است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: همچنین معظم له به موضوعات مهم بین المللی به ویژه مسائل مربوط به خاورمیانه اشاره فرمودند. تاکید ویژه ایشان دفاع از محور مقاومت و مردم مظلوم مسلمان در نقاط مختلف جهان از جمله فلسطین بود.

کوهکن در پایان گفت: سیاست ایران در قبال امت اسلام، همواره مشخص بوده و ما از استقلال و عزت جهان اسلام حمایت کرده و بر خلاف حاکمان به ظاهر مسلمان برخی از کشورهای منطقه ای، حقوق امت اسلام را به حراج نمی گذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    دولت باید توجه داشته باشد که ذره ای از مواضع اصولی انقلاب اسلامی کوتاه نیایند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی