English

کریمی قدوسی ادعا کرد؛

حضور برخی از نمایندگان مجلس در ضیافت افطاری سفارت انگلیس!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سرو گوشت خوک و مشروبات الکلی پیش از برگزاری ضیافت افطاری سفارت انگلیس خبر داد.

حضور برخی از نمایندگان مجلس در ضیافت افطاری سفارت انگلیس!

به گزارش خبرگزاری موج، جواد کریمی قدوسی در توییتی نوشت: قبل از ضیافت افطاری در سفارت انگلیس، جمعی از نمایندگان در یک جشن بسیار مبتذل در سفارت انگلیس دعوت شده بودند که عکس های بسیار تکان دهنده ای هم داشت. سرمیز مشروب و #گوشت_خوک بود! به بعضی از نمایندگان گفتم چرا در این محافل شرکت کردید، گفتند به ما گفتند چون عضو انجمن دوستی هستید باید شرکت کنید!

ماجرای افطار بحث برانگیز سفارت انگلیس در تهران، به چند روز قبل باز می گردد. این ضیافت مجلل از سوی مسوولان ایرانی اطلاع رسانی نشد، تا اینکه سفیر انگلیس در تهران، در توییتی اعلام کرد که برخی از مسوولان دولتی و مدیران بخش خصوصی و فعالان سیاسی ایران در افطار سفارت انگلیس حضور یافتند.

راب ماکر سفیر انگلیس در تهران اسامی شرکت کنندگان را اعلام نکرد، اما در توییت خود این ضیافت را افتخار آمیز توصیف کرد.

یکی از نمایندگان مجلس در این ارتباط اعلام کرد: در افطاری سفارت انگلیس در تهران که از قضا معاون وزیر، مدیرکل و برخی دیگر از دولتی‌ها بر سفره ارباب و کدخدای‌شان نشسته بودند مطلع نبودند که این روباه پیر سفره با چه نیتی انداخته است. این افراد خودباخته بیهوده نیست که از تشر رؤسای غربی خود قافیه را می‌بازند و به همین جهت است که اسرار کشور به ناگاه از ناکجاآباد سر در می‌آورد و این جماعت انگلیسی زده نفوذی‌اند و اگر پلوی سفارت انگلیس را بخورند، دیگر برای مردم دلسوزی نمی‌کنند.

علیرضا سلیمی با اشاره به اعتراضش به مدیرکل پارلمانی وزارت خارجه در مورد این اقدام گفت: وی در پاسخ به این اعتراضم گفت که سال‌های قبل هم چنین سفره‌های افطاری هم برپا بوده، اما قضیه امسال لو رفته است و براساس این اعتراف این فرد متوجه شدم که چرا سرنوشت مملکت به اینجا رسیده است.

در واکنش به انتقادها راب ماکر سفیر انگلیس در تهران متذکر شد: انتقادهای بسیار عجیبی علیه برنامه افطاری رسمی اخیر سفارت مطرح شده است. دیپلمات های ایرانی و غیر ایرانی هر هفته برنامه های مشابهی در کشور های دیگر انجام می دهند. مراسم افطار به نشانه احترام به اسلام و با توجه به اینکه مهمان نوازی از خصلت های برجسته ایرانی ها می باشد برگزار شد.

وی افزود: ما تعدادی میهمان که شامل دیپلمات ها و اشخاص ایرانی بودند را دعوت کردیم. با هدف به اشتراک گذاشتن و شفافیت در مورد آن توییت کردیم. من خبرنگاران منتقد را به یک مراسم افطار دعوت می کنم تا نظراتشان را با ما در میان بگذارند.

با افشاگری کریمی قدوسی، حالا مشخص می شود که ابعاد ضیافت افطار سفارت انگلیس، از یک برنامه ساده فراتر بوده و اهداف دیگری نیز در پی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • جواد

    متاسفانه یا خوشبختانه اکثر سخنان کریمی قدوسی دروغ از آب در آمده است

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه