English

تبریک علی لاریجانی به سید حسن نصرالله و نبیه بری

رئیس مجلس کشورمان در پیام‌های جداگانه‌ای سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست رژیم صهیونیستی را به دبیرکل حزب الله لبنان و رئیس مجلس لبنان تبریک گفت.

تبریک علی لاریجانی به سید حسن نصرالله و نبیه بری

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای، سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست رژیم صهیونیستی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و نبیه بری رئیس مجلس لبنان تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خرسندم فرارسیدن سالروز آزادسازی جنوب لبنان و پیروزی جریان مقاومت بر دشمن صهیونیستی را به جنابعالی، رزمندگان غیور حزب الله و ملت سرافراز لبنان تبریک گویم.

عمیقاً بر این باورم که ایستادگی در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی تنها از طریق مقاومت امکان پذیر است، لذا امیدوارم همچنان شاهد اتحاد دولت، ارتش و مقاومت لبنان در برابر این دشمن زیاده خواه باشیم.

با اغتنام از فرصت ضمن اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از استقرار صلح و ثبات در منطقه، از خداوند متعال پیروزی‌های روز افزون جریان مقاومت و آزاد سازی همه سرزمین‌های اشغالی را تحت مدیریت داهیانه جنابعالی مسئلت نموده و موفقیت روز افزون دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری لبنان را آرزو مندم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

 

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مایلم فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین‌های اشغالی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی را خدمت جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس کشورتان تبریک گویم.

این پیروزی که در سایه تدبیر، خردمندی و وحدت دولت، ارتش، جریان مقاومت و ملت لبنان به دست آمد نشان داد که مقاومت کلید پیروزی بر رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر خوی تجاوز طلبی آن است.

در پایان از خداوند منان آزادسازی کامل اراضی اشغالی را مسئلت نموده و ضمن اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت لبنان، برای حضرتعالی، دولت، نمایندگان محترم مجلس و ملت کشور دوست و برادر لبنان توفیق روزافزون آرزو می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه