English

بادامچیان:

معامله قرن یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه استکبار است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تجربه مقاومت نشان داده که پیروزی‌ها و استقلال در مقاومت است. امثال معامله قرن یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه استکبار است که ما آن را محکوم می‌کنیم.

معامله قرن یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه استکبار است

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مراسم ضیافت افطار حزب موتلفه با برخی سفرای کشورهای اسلامی و نمایندگان گروه‌های مقاومت با تبریک روز جهانی قدس گفت: روز قدس یادگاری از امام خمینی (ره) است که هر ساله عظمت قدس شریف و احترام ویژه مسلمانان را یادآوری و حقوق غصب شده سرزمین‌های اسلامی را بازگو می‌کند. در روز قدس، همه مسلمانان به مسلمانان تحت ستم از جمله مردم فلسطین اعلام می‌کنند که ما با شما هستیم و از همه مسلمانان می‌خواهیم که با اتحاد برای رهایی ملت فلسطین از ظلم و ستم و تجاوز همراهی کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اگر همه با یکدیگر کار کنیم و با اتخاذ سیاست‌های مختلف بتوانیم برای مردم فلسطین اقدامی انجام دهیم مسلماً پیروز خواهیم بود.

بادامچیان با بیان اینکه ملت ایران با قیام خود یک کشور مقتدر و پشتیبان همه گروه‌های مقاومت تشکیل داد، گفت: پیروزی‌های ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و همچنین دیگر سرزمین‌های اسلامی نویدبخش پیروزی‌های آینده است.

همه معاملات سازشکارانه محکوم به شکست بوده است

وی همچنین با تاکید بر اینکه امروز دیگر مشخص شده است که همه معاملات سازشکارانه محکوم به شکست بوده است، خاطر نشان کرد: تجربه مقاومت نشان داده که پیروزی‌ها و استقلال در مقاومت است. امثال معامله قرن یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه استکبار است که ما آن را محکوم می‌کنیم.

آمریکا دچار بحران بحران اقتصادی و سیاسی است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: امروز دنیا در یک حالت تحول و دگرگونی قرار دارد و آمریکا دچار بحران بحران اقتصادی و سیاسی است؛ بدهی ۲۲ تریلیون دلاری چیز کمی نیست. کشورهای غربی از جمله فرانسه و انگلیس نیز دچار آشفتگی هستند و گریه خانم «ترزا می» برای اتحادیه اروپا، که چرچیل می‌خواست آن را ایالات متحده اروپا کند، پیام‌های بسیاری دارد.

بادامچیان این مسئله را فرصت مناسبی برای ملت‌های منطقه دانست و گفت: امکان دارد آمریکا و صهیونیست‌ها آشفتگی در منطقه را دامن بزنند یا سازش‌های بدفرجامی را تحمیل کنند.

وی تاکید کرد: اگر ما مقاومت منطقی و متکی به خداوند داشته باشیم و در هر زمینه‌ای بین کشورهایمان اتحاد ایجاد کنیم طبعاً به اقتدار، عزت و استقلال دست خواهیم یافت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه از هرگونه رابطه با کشورها و دولت‌های اسلامی و احزاب و گروه‌های مقاومت و نمایندگان این کشورها استقبال کرده و می‌کند، گفت: امیدوارم این جلسات موجب روابط مودت‌آمیز بیشتر و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی