English

دیدار لاریجانی با سفیر چین در تهران

رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با پانگ سن سفیر جمهوری خلق چین در تهران که به زودی مأموریت ۵ ساله وی در ایران پایان خواهد یافت، دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار لاریجانی با سفیر چین در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با پانگ سن سفیر جمهوری خلق چین در تهران ضمن تشکر از اقدامات سفیر چین در تهران طی دوره مأموریت وی در ایران، اظهار کرد: تلاش شما برای گسترش روابط دو کشور مؤثر بود و امیدواریم در جریان رفت‌‎وآمد هیأت‌ها میان دو کشور چارچوب روشنی در نوع روابط به دست آید و دورنمای عملیاتی حاصل شود.

پانگ سن سفیر جمهوری خلق چین در تهران نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های رئیس مجلس در دوران مأموریت خود در ایران گفت: طی ۵ سال گذشته همکاری خوبی با دوستان ایرانی داشته و در این مدت روابط دو کشور همواره توسعه یافته و رفت‌وآمدهای زیادی به خصوص در جهت همکاری‌های اقتصادی و تجاری انجام شده است.

بر این باوریم کاهش قدرت آمریکا در آینده مشهود بوده 

وی افزود: بر این باوریم کاهش قدرت آمریکا در آینده مشهود بوده و پیروزی برای طرف‌های چینی و ایرانی است.

پانگ سن در ادامه با اشاره به سفر سال گذشته لاریجانی به چین این سفر را موفق خواند.

سفیر جمهوری خلق چین در تهران در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه آمریکایی ها در فرایند توسعه روابط ایران و چین ممانعت‌هایی ایجاد می کنند، نسبت به آینده روابط دو کشور خوشبین هستیم و سفیر جدید چین در تهران نیز بعد از معرفی در راستای پیشبرد اهداف دوجانبه گام بر می‌دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی