English

اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت

مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما با مجلس در تعامل و گفت و گو هستیم در همین راستا بحث تمدید مشوق های مالیاتی برای موجرها را انجام داده ایم.

وی در ادامه در ارتباط با اقدامات این وزارتخانه برای کاهش قیمت مسکن توضیح داد: مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راه‌ها و جاده‌های مناطق سیل زده نیز گفت: بیش از ۱۲۸۰۰ کیلیومتر از راه‌های کشور آسیب دید؛ حدود ۱۱۸۰۰ کیلومتر از این راه ها را بازسازی کردیم، البته بسیاری از راه ها هنوز نیاز به ترمیم اساسی دارد.

وی همچنین گفت: برخی از این راه ها که مهم ترینش در پل دختر است هم بخش  بازسازی دارد و هم بخشی جدید را خواهیم ساخت.  به طور کلی در فرایند بازسازی هستیم و منابع مالی‌اش را تامین می کنیم.

اسلامی در پایان گفت: به جز جاده پل دختر که کاری سنگین است و بیش از یک سال ساخت آن طول می‌کشد، مابقی راه ها  را تا آخر سال تحویل می‌دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه