English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خبر داد؛

ارسال نامه برخی از نمایندگان به رییس جمهور درباره تعویق کنکور

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ارسال نامه برخی از نمایندگان به رییس جمهور درباره تعویق کنکور خبر داد.

ارسال نامه برخی از نمایندگان به رییس جمهور درباره تعویق کنکور

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای سال جاری شاهد بارش شدید باران و به دنبال آن وقوع سیل و طوفان در بسیاری از استان های کشور بودیم.

وی افزود: سیل به برخی از استان ها از جمله گلستان، خوزستان، لرستان، کردستان و ... خسارت بسیاری وارد کرده و در مناطق سیل زده، به ویژه روستاها هیچ ساختمانی که متعلق به نهادهای دولتی و عمومی باشد، وجود ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در چنین شرایطی، برگزاری کنکور در مناطق سیل زده به طور قطع امکان پذیر نیست، زیرا حتی امکانات سخت افزاری برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده وجود ندارد.

حسینی کیا گفت: از سوی دیگر دانش آموزانی که در مناطق سیل زده ساکن هستند، ماه ها است که دفتر و کتب درسی آنها از بین رفته و خانه و زندگی آنها ویران شده و امکان مطالعه نداشته و ندارند.

وی افزود: به طور قطع این دانش آموزان در مقایسه با دانش آموزی که در کلانشهرها و شهرستان های دیگر ساکن هستند، امکان مطالعه مساوی نداشته و نمی توان از آنها انتظار داشت که به مانند دیگر دانش آموزان مطالعه کرده باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان داشت: به همین دلیل از دولت خواسته ایم تا زمان برگزاری کنکور را به تاخیر انداخته و حتی در این زمینه تعدادی از نمایندگان نامه ای را به رییس جمهور ارسال کرده اند.

حسینی کیا گفت: امیدواریم رییس جمهور با درخواست نمایندگان مجلس و دانش آموزان و اولیای آنها که در استان ها و مناطق سیل زده ساکن هستند، موافقت کرده و حداقل شاهد تاخیر دو ماهه در برگزاری کنکور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مرضیه رضایی

    لطفا زمان کنکور و عوض کنید با سهمیه موافق نيستم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه