English

عضو فراکسیون امید مجلس:

دولت به برجام امید واهی بسته است

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: دولت به برجام امید واهی بسته است.

دولت به برجام امید واهی بسته است

بهروز بنیادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: پس از آنکه دولت ترامپ به صورت یک جانبه از برجام خارج شد، شاهد بودیم که غربی ها، اعم از آمریکا و اروپا دیگر هیچ تعهدی در قبال ایران را انجام ندادند.

وی افزود: آمریکایی ها به صراحت می گویند که این قرارداد را قبول نداشته و به تعهدات خود عمل نمی کنند. اما اروپایی ها می گویند ما می خواهیم برجام را اجرا کنیم، اما در عمل هیچ وقت اروپایی ها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: این در حالی است که آمریکا و اروپا به طور مداوم به ایران فشار می آورند که باید به طور کامل به برجام پایبند بوده و حتی بیشتر از تعهدات، به این قرارداد عمل کند.

بنیادی گفت: باید بپذیریم که برجام کارکرد خود را از دست داده و تنها ایران است که به تعهداتش عمل می کند. حال معلوم نیست که چرا دولت ما به برجام، امید واهی بسته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران باید از برجام خارج شود؟ اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر دولت امید واهی به برجام بسته است، این در حالی است که می دانیم غربی ها به تعهدات خود عمل نکرده و نخواهند کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: باید نظام جمهوری اسلامی یک تصمیم قاطع و منطقی در برابر برجام اتخاذ کرده و این تصمیم از سوی همه ارکان کشور به طور جدی اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه