English

جهانگیری عصر امروز به کیش می رود

معاون اول رییس جمهور به منظور سخنرانی در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت، عصر امروز به جزیره کیش سفر خواهد کرد.

جهانگیری عصر امروز به کیش می رود

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به منظور سخنرانی در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت که برای نخستین بار در منطقه غرب آسیا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود، عصر امروز به جزیره کیش سفر خواهد کرد.

جهانگیری در این همایش که روز دوشنبه با حضور برترین اساتید ملی و بین‌المللی حوزه سلامت برگزار می‌شود، در خصوص ظرفیت های نظام سلامت ایران و برنامه های دولت برای ارتقاء جایگاه سلامت در کشور سخنرانی کند.

برگزاری جلسه ای با حضور مدیران مناطق آزاد کشور و تبیین برنامه ها و رویکردهای دولت برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت مناطق آزاد در جهت توسعه اقتصادی و مقابله با تحریم ها از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر خواهد بود.

هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت فرصت کم نظیری برای تبادل تجربیات ارزشمند حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران با دنیا را فراهم کرده است.

شعار امسال این رویداد بین المللی «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به‌سوی پوشش همگانی سلامت است» می باشد و یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست تبادل تجربیات برای کشورهایی است که با درآمد متوسط، محدودیت منابع و افزایش تقاضا برای خدمات سلامت روبه‌رو هستند تا خدمات سلامت ارزان، با کیفیت و عادلانه ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی