English

سرلشکر صفوی:

باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشورهای اسلامی شود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشورهای اسلامی، ملت های صلح طلب و آزادی خواه شود که این وعده تحقق پذیر خداوند در قرآن است.

باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشورهای اسلامی شود

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر یحیی رحیم‌ صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا در همایش بین المللی آینده جهان اسلام که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: اهداف این همایش بین‌المللی عبارت است از شناخت کلان روندها، تغییر و تحولات در 57 کشور اسلام، تاثیر کلان روندها بر ضرورت کشورها در ساخت خود بر اساس محور روندها و رویدادها.

وی افزود: از دیگر اهداف این همایش می توان به نیاز و ضرورت کشورهای اسلامی در ساخت آینده خود، ارائه ابر تصویر یک پارچه بر اساس سه مفهوم اساسی روند خواه، رویداد خواه و اقدامات راهبردی برای عبور از شرایط کنونی ملت های اسلامی اشاره کرد.

رئیس همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ ادامه داد: از دیگر اهداف این همایش جلوگیری و مقابله همه جانبه با نظام سلطه و موسسات تحقیقاتی است که قصد دارند آینده را به ملت و کشورهای اسلامی تحمیل کنند.

صفوی تصریح کرد: قطعا با بهره مندی از مقالات پژوهشگران ایرانی و اسلامی و آزادی خواه، عزم و اراده رهبران این کشورها و مجاهدات زنان و مردان مسلمان، در آینده ای نزدیک شاهد جایگاه برتر جهان اسلام بر مبنای تمدن، فرهنگ و اقتصاد خواهیم بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان با اشاره به خواست شیاطین آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشورهای اسلامی، ملت های صلح طلب و آزادی خواه شود که این وعده تحقق پذیر خداوند در قرآن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه