English

نمایندگان ادامه رسیدگی به طرح استانی شدن انتخابات را به سه‌ شنبه موکول کردند

ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جلسه روز سه شنبه مجلس، موکول شد.

نمایندگان ادامه رسیدگی به طرح استانی شدن انتخابات را به سه‌ شنبه موکول کردند

به گزارش خبرگزاری موج، ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه جلسه، حسینعلی حاجی دلیگانی طی اخطار قانون اساسی، گفت: هفته گذشته رئیس مجلس این اصلاحیه را جهت بررسی مواد ۷ و ۸ به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع داد اما کمیسیون جلسه‌ای برگزار نکرد و مجدداً گزارشی را در این زمینه چاپ نکرد و در اختیار نمایندگان قرار نداد و بر این اساس نمی‌توانیم این طرح را بررسی کنیم.

محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نیز گفت: این کمیسیون مواد ارجاعی مجلس را مورد بررسی قرار داده و حتی پیشنهاداتی به دست ما رسیده که آنها را هم بررسی کردیم و اصلاحیه چاپ شده است.

وی افزود: همچنین صبح امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، جلسه‌ای در این باره برگزار کرد و صرفاً در برخی از موارد تغییراتی جزئی انجام شد اما در کلیات مواد تغییراتی ایجاد نشده است و ما این تغییرات را در اختیار هیئت رئیسه قرار داده‌ایم.

علی لاریجانی پس از اظهارات این نماینده، ارجاع مجدد این اصلاحیه را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به رأی گذاشت که با موافقت نمایندگان، ادامه رسیدگی به این طرح به جلسه علنی سه شنبه مجلس موکول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه