English

عضو کمیسیون امنیت ملی؛

آمریکا هیچ زمانی به دنبال ثبات در خاورمیانه نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا هیچ زمانی به دنبال ثبات در خاورمیانه نیست.

آمریکا هیچ زمانی به دنبال ثبات در خاورمیانه نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، مسعود گودرزی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت آمریکا در طول تاریخ به دنبال اختلاف افکنی در مناطق مختلف جهان و به ویژه خاورمیانه بوده است و تلاش دارد با ایجاد اختلاف و دشمنی در میان ملت ها و دولت ها، به اهداف نامشروع خود دست یابد.

وی افزود: سران کاخ سفید این توطئه را در دو بخش پیگیری می کنند، بخش نخست مربوط به ایجاد تفرقه و اختلاف در داخل کشورها و بخش دوم مربوط به اختلاف انداختن میان دولت ها و ملت ها در هر منطقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: بنابراین اگر در منطقه حساس خاورمیانه هوشیار نباشیم، نمی توانیم توطئه های سران استکبار را خنثی کنیم.

گودرزی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری موج مبنی بر اینکه سرنوشت طرح های مجلس برای مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا به کجا رسید؟ گفت: طرح اقدام متقابل ایران در برابر توطئه آمریکا علیه سپاه روز گذشته در کمیسیون امنیت ملی مجلس در 13 ماده به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این طرح در واکنش به اقدام غیرقانونی و غیرمتعارف آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی انجام شد و به زودی در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد. با توجه به حمایت همه جانبه مردم و مسوولان از سپاه، به طور قطع طرح فوق با رای بسیار بالایی در مجلس تصویب نهایی خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: البته تصویب و اجرای طرح فوق تنها راهکار ما برای مقابله با توطئه های آمریکا نیست و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مجلس در آینده اقداماتی بیشتری در این زمینه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه