English

در جلسه رییس ستاد مدیریت بحران با نمایندگان فراکسیون مستقلین مطرح شد؛

درخواست نمایندگان برای تعیین تکلیف شایعه بارورسازی ابرها

تعدادی از نمایندگان مجلس از رییس ستاد مدیریت بحران خواستند تا شایعه بارورسازی ابرها که در فضای مجازی به طور گسترده منتشر می شود، را پاسخ گوید.

درخواست نمایندگان برای تعیین تکلیف شایعه بارورسازی ابرها

به گزارش خبرگزاری موج، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس در جمع خبرنگاران اعلام کرد: صبح امروز اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران به درخواست فراکسیون مستقلین در مجلس حضور یافت و به ارائه توضیحاتی درباره سیل اخیر پرداخت.

وی افزود: در این جلسه نجار از نمایندگان خواست تا هر چه سریع تر قوانین مربوط به مدیریت بحران در کشور که تحت دو لایحه مطرح است، هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

نماینده رشت در مجلس تصریح کرد: همچنین رییس ستاد مدیریت بحران اعلام کرد که این سازمان برای مقابله با تهدیدها و پیش بینی حوادثی مانند سیل اخیر نیازمند بودجه کافی است و به همین دلیل از مجلس انتظار داشت تا اعتبارات مورد نیاز را تصویب کند.

جعفرزاده افزود: همچنین در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره سیل اخیر، ضرورت پیش بینی حوادث مشابه، ضرورت آمادگی دولت و دستگاه های امدادی به ویژه ستاد مدیریت بحران پیش از حادثه و ضرورت وحدت عمل در زمان وقوع حادثه بیان کردند.

وی تصریح کرد: همچنین برخی از نمایندگان با اشاره به شایعاتی که مربوط به بارورسازی ابرها و رابطه آن با سیل اخیر در فضای مجازی مطرح می شود، از رییس ستاد مدیریت بحران خواستند تا این موضوع تعیین تکلیف شده و به شبهات مردم پاسخ داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه