English

آیت‌الله نورمفیدی خواستار برخورد با رییس فدراسیون سوارکاری شد

امام جمعه گرگان در تماسی تلفنی با وزیر ورزش خواستار برخورد جدی با رئیس فدراسیون سوارکاری شد.

آیت‌الله نورمفیدی خواستار برخورد با رییس فدراسیون سوارکاری شد

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده ولی فقیه در استان گلستان طی تماس تلفنی با  وزیر ورزش خواستار برخورد جدی با اظهارات رئیس فدراسیون سوارکاری شد. آیت‌الله سید‌کاظم نورمفیدی در این گفتگوی تلفنی اظهار کرد: ترکمن‌ها مردمی شریف، نجیب و دارای فرهنگی اصیل هستند و همواره در مقابل تفرقه افکنان استوار ایستاده‌اند. وی تاکید کرد: ما اجازه نخواهیم داد کسی به این وحدت مستحکم آسیبی برساند.

مجمع نمایندگان استان گلستان نیز طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

در نامه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمده است: «در روزهای اخیر فایل صوتی منتسب به ریاست فدراسیون سوارکاری در فضای مجازی دست به دست گردیده که با به کارگیری ادبیات بسیار سخیف به توهین و افترا به قوم نجیب ترکمن که در 8 سال دفاع مقدس بیش از 400 شهید را نثار انقلاب نموده، پرداخته است. متاسفانه این امر شدیدا باعث جریحه‌دار شدن احساسات و رنجش خاطر افکار عمومی منطقه شده است. لذا از جنابعالی انتظار دارد از آنجایی که بخش قابل توجهی از اشتغال موجود در صنعت اسب‌داری توسط اسب‌داران و مربیان و سوارکاران صورت می پذیرد، با تاسی به اصل 19 قانون اساسی نسبت به توهین ایشان شدیدترین برخورد ممکن صورت پذیرد».

در روزهای گذشته انتشار فایل صوتی منتسب به مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری با محتوایی توهین‌آمیز به قومیت ترکمن باعث رنجش مردم استان گلستان به ویژه مردمان شریف ترکمن‌ شده است و واکنش مسئولان استان را هم به دنبال داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه