English

طراح قانون منع بکارگیری بازنشستگان؛

تاج باید از فدراسیون فوتبال برود

طراح قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: مهدی تاج باید از ریاست فدراسیون فوتبال کنار برود. برای اجرای قانون با کسی تعارف نداریم و قانون منع بکارگیری بازنشستگان را با جدیت و با هدف اجرا در تمام سطوح مدیریتی پیگیری می کنیم.

تاج باید از فدراسیون فوتبال برود

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج درباره اظهارات سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه مهدی تاج بازنشسته نیست، گفت: در قانون منع بکارگیری بازنشستگان، ماده ای داریم که جانبازان و ایثارگران در صورت داشتن شرایطی، از این قانون معاف می شوند.

وی افزود: مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال درخواستی برای استفاده از ماده 60 قانون ایثارگران ارائه داده که در صورت پذیرش این درخواست، باز هم نمی تواند در فدراسیون فوتبال به فعالیت ادامه دهد.

طراح قانون منع بکارگیری بازنشستگان تصریح کرد: مهدی تاج بازنشسته فولاد مبارکه است و اگر درخواست وی پذیرفته شود، نهایتا می تواند در آخرین محل خدمتی که در آنجا بازنشسته شده، یعنی فولاد مبارکه به فعالیت خدمتی خود ادامه دهد.

قاضی زاده هاشمی گفت: بنابراین طبق قانون مهدی تاج بازنشسته باشد یا نباشد، تاثیری در ادامه حضورش در فدراسیون فوتبال نداشته و باید به محل خدمت خود یعنی فولاد مبارکه بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای قانون باید برای همه مسوولان و مردم به طور یکسان اجرا شود، بیان داشت: برای اجرای قانون با کسی تعارف نداریم و قانون منع بکارگیری بازنشستگان را با جدیت و با هدف اجرا در تمام سطوح مدیریتی پیگیری می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه