English

با حضور رئیس جمهور؛

سامانه‌های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد رونمایی شد

سامانه‌ های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد صبح امروز با حضور رئیس جمهور رونمایی شد.

سامانه‌های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، سامانه‌ های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در حوزه‌های گوناگون تعاون، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، اشتغال و تامین اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه 6 اسفند 97 در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

رئیس جمهور ضمن رونمایی از این سامانه‌ها، با توضیحات مسئولان و مدیران ذیربط در جریان چگونگی اقدامات و فعالیت‌های این سامانه‌ها قرار گرفت.

۳ سامانه مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در حوزه‌های تعاون، بهزیستی و صندوق بازنشستگی و سامانه ناظر پایش سیاست‌ها و برنامه های اشتغال کشور از جمله این سامانه‌ها هستند.

همچنین سامانه نسخه الکترونیکی مراکز درمانی به منظور حذف دفترچه‌های درمانی و پایش الکترونیک و یکپارچه نظام سلامت رونمایی و به طور فراگیر در سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفت.

در این سامانه که تاکنون متشکل از ۳۷۸ مرکز درمانی ملکی متعلق به سازمان تامین اجتماعی و ۴۰۰۰ پزشک طرف قرارداد این سازمان است، نزدیک به ۱۱۰ میلیون نسخه صادر و ثبت شده است.

در برگیری پرونده الکترونیک درمان بیماران، کنترل هزینه ها و تداخلات دارویی و ۳۰ درصد کاهش صدور دفترچه به لحاظ پذیرش بیماران با استفاده از کد ملی از جمله مزیت‌های این سامانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه