English

محمود صادقی:

یکی از خواسته‌های مردم پیوند قدرت با رای مردم بوده است

نماینده تهران در مجلس گفت: یکی از خواسته‌های مردم پیوند قدرت با رای مردم بوده است.

یکی از خواسته‌های مردم پیوند قدرت با رای مردم بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمود صادقی عصر امروز در ویژه برنامه «40 سالگی انقلاب از آرمان تا واقعیت» در جمع دانشجویان دانشگاه ملایر اظهار داشت: مطالبات مردم‌ از انقلاب داشتن نظامی به دور از استبداد و تبعیض و مبنی بر عدالت و مجلس موفق بوده است.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی  ما  شامل آمیختگی بین اسلام، جمهوریت و  نظامی مبتنی بر آرای عمومی است، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مردم پیوند قدرت با رای مردم بوده است.

صادقی اظهار داشت: در فصل سوم قانون اساسی بسیاری از مطالبات و‌ خواسته‌های مردم روی کاغذ آمده اما در عمل محقق نشده و باید تلاش کنیم به عمل تبدیل شود.

نماینده تهران در مجلس با  تاکید بر اینکه محقق شدن قانون و به مرحله عمل درآمدن خو‌استه‌ها و‌ مطالبات مردم نیاز به تلاش و‌ مجاهدت دارد، تصریح کرد: در این قانون اساسی مردم مدار و ‌محور هستند  و کلیه امور مبتنی بر آرای مردم است  و حتی انتخاب  رهبر به صورت غیر مستقیم با رای مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس  با اشاره به ‌توفیقات  متعدد انقلاب  در طول این 40 ساله در حوزه‌های پزشکی، علم‌ و فناوری، هسته‌ای، نظامی و غیره اظهار داشت:  امروز اگر نقدی از عملکرد دولت و نظام  هست باید کاملا منصفانه باشد.

وی با اشاره به اینکه ما  امروز در بحث فساد اقتصادی و اداری دچار مشکل هستیم، ابراز کرد: ما در این حوزه روند‌ کاهشی نداشتیم  لذا ما با توجه به تأکیدات رهبری پذیرفته‌ایم با تشکیل  فراکسیونی مبنی بر شفاف  و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی  این روند را در جامعه کاهش دهیم.

وی با  اشاره به رشد شاخص رشد سیاسی کشور در طول 40 ساله عمر انقلاب و برگزاری 40 انتخابات تصریح کرد: اگر ساختارها سالم باشد قطعا افراد سالم در این ساختارها رشد می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس داشتن انتخاباتی آزاد، مجلسی  بدون وابستگی، قوه قضائیه پیگیر، رسانه‌های مستقل و آزاد و قوه مجریه‌ پاسخگو را  برای جلوگیری  از فساد در یک‌ جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و افزود:  با توجه به شرایط فعلی و‌ کسری قابل توجه  بودجه  سال آینده شرایط سختی در کشور خواهیم داشت اما  می‌توان  با وحدت و هوشیاری مردم و‌ مسئولان همانند دوران دفاع مقدس، و سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب این مراحل سخت را پشت سر گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه