English

حکیمی پور به عنوان دبیر کل حزب اراده ملت ابقا شد

احمد حکیمی پور بار دیگر به عنوان دبیر کل حزب ارائه ملت ابقا شد.

حکیمی پور به عنوان دبیر کل حزب اراده ملت ابقا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی حزب ارائه ملت ، سیزدهیمن جلسه دوره نهم شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران برگزار شد.

در این جلسه اعضای شورای مرکزی ضمن ابراز تاسف و تالم فراوان از حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان و محکوم کردن آن، این واقعه دردناک را به خانواده هاى داغداروعموم ملت ایران تسلیت گفتند و خواستار پیگیری جدی این اقدام جنایتکارانه و پاسخ محکم به عوامل این اقدام وحشیانه شدند .

در ابتدای این جلسه که با ریاست سنی خلیل پور دارستانی شروع شد، احمد حکیمی پور طی گزارشی عملکرد یک ساله خود را در سمت دبیر کلی شرح داد و پس از آن با حضور بازرسین حزب، انتخابات جدید برای دوره یکساله سمت دبیر کلی برگزار و احمد حکیمی پور به اتفاق آرا در سمت خود ابقا شد.

علی شفایی دومین فردی بود که گزارش عملکرد یک ساله خود را به عنوان قائم مقام حزب ارائه داد و سپس از بین کاندیداها اعضای شورای مرکزی پس از رای گیری افشین فرهانچی را به عنوان قائم مقام جدید دبیرکل حزب انتخاب کردند.

افشین فرهانچی دبیر شورای مرکزی گزارش عملکرد یک ساله خود را ارائه و پس از آن با راى اعضای شورای مرکزی خانم زهره رحیمی به عنوان دبیر جدید شورای مرکزى حزب اراده ملت انتخاب شد.

در ادامه جلسه رای گیری برای انتخاب سخنگوی حزب برگزار شد که محمد هادی جامعی به عنوان سخنگو انتخاب شد.

همچنین در این جلسه محمد مسیبی به عنوان نماینده شورای مرکزی در شاخه جوانان و علی مهری به عنوان نماینده حزب در امور انتشار هفته نامه اراده ملت انتخاب شدند.

در این جلسه گزارش یک ساله روند اجرایی هفته نامه اراده ملت ارگان خبری حزب (انتشار ۱۰ شماره)، گزارش یک ساله کمیته مالی و پشتیبانی و همچنین روابط عمومی حاما ارائه و به تصویب اکثریت اعضا رسید.

گفتنی است این جلسه با حضور اکثریت اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی حزب اراده ملت برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه