English

نماینده مردم خاش و میرجاوه در گفتگو با موج؛

تروریست های جیش الظلم می خواستند در ۲۲ بهمن عملیات تروریستی انجام دهند/ صبر نظام در برابر تروریست ها به پایان رسیده است

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریست های جیش الظلم قصد داشتند در راهپیمایی 22 بهمن عملیات تروریستی انجام دهند، گفت: صبر نظام در برابر این گروهک به پایان رسیده است.

تروریست های جیش الظلم می خواستند در 22 بهمن عملیات تروریستی انجام دهند/ صبر نظام در برابر تروریست ها به پایان رسیده است

علی کرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده، تروریست های گروهک جیش الظلم قصد داشتند در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی اعم از شیعه و سنی و با هدایت علمای شیعه و سنی برگزار شد، یک عملیات تروریستی انجام دهند.

وی افزود: در آن مقطع هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و بصیرت و آگاهی مردم ولایی استان سیستان  بلوچستان، توطئه تروریست ها را خنثی کرد.

نماینده خاش و میرجاوه در مجلس تصریح کرد: به همین دلیل تروریست هایی که از حضور گسترده مردم در دفاع از اسلام و انقلاب شوکه شده بودند، برای انتقام گیری از ملت ایران اقدام به طراحی عملیات انتحاری به اتوبوس سپاه و متاسفانه این حادثه شوم روز گذشته انجام شد.

کرد با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در حال بررسی دقیق ابعاد این حادثه تروریستی هستند، گفت: بر اساس اطلاعات اولیه، هنگامی که اتوبوس حامل مرزبانان سپاه به سمت زاهدان در حرکت بود، حدود 50 کیلومتری زاهدان توسط تروریست ها هدف قرار می گیرد.

وی ادامه داد: حادثه به این صورت بوده است که در 50 کیلومتری زاهدان، یک خودرو حامل مواد منفجره در نزدیکی اتوبوس حامل مرزبانان سپاه قرار گرفته و راننده این خودرو که از عوامل تروریست های جیش الظلم بوده، خودرو را منفجر می کند.

نماینده خاش و میرجاوه در مجلس گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه تعدادی از مرزبانان غیور کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی دیگر نیز مجروح می شوند که هم اکنون در سه بیمارستان زاهدان تحت درمان هستند.

کرد با اشاره به ربوده شدن تعدادی از مرزبانان پایگاه مرزی سپاه در میرجاوه توسط عوامل جیش الظلم اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد تا از طریق گفتگو و با استفاده از بزرگان طوایف و علمای اهل سنت و شیعه این مشکل را بر طرف کند، اما مثل اینکه تروریست ها زبان خوش را نمی فهمند.

وی تاکید کرد: صبر مردم و نظام در برابر تروریست های جیش الظلم به پایان رسیده و از این پس آنها باید منتظر عواقب سختی باشند.

نماینده خاش و میرجاوه در پایان اعلام کرد: هم اکنون تیم های اطلاعاتی و امنیتی در سطح استان سیستان و بلوچستان حضور داشته و با ردزنی های اطلاعاتی، به دنبال عوامل این گروهک هستند و به زودی اخبار خوشی در این ارتباط از سوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به مردم داده می شود.

 

بیشتر بخوانید:

بیانیه سپاه برای حمله انتحاری تروریست ها به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام

جزییات حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران انقلاب در زاهدان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه