English

نماینده زاهدان در مجلس در واکنش به حمله تروریست ها به نیکشهر؛

حمله تروریستی نیکشهر یک اقدام کور بود

نماینده زاهدان در مجلس گفت: حمله تروریستی نیکشهر یک اقدام کور بود و به زودی تروریست ها پاسخ قاطع ایران را دریافت خواهند کرد.

حمله تروریستی  نیکشهر یک اقدام کور بود

علیم یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج درخصوص حمله تروریست های جیش العدل به مراسم صبحگاه ناحیه مقاومت سپاه نیکشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان گفت: در خصوص این حادثه باید تاکید کرد که حمله تروریستی نیکشهر یک اقدام کور بود و تروریست ها به اهدافی که داشتند، دست نیافتند.

وی افزود: در تحلیل این حادثه به چند نکته باید اشاره کرد. نکته نخست این است که تروریست های گروهک جیش العدل عده معدودی هستند که از بی تحرکی دولت مرکزی پاکستان در مناطق مرزی سو استفاده کرده و در این کشور پناه گرفته اند.

وی افزود: این تروریست ها هیچگونه پایگاهی در ایران ندارند و به همین دلیل در مناطق مرزی پاکستان مخفی شده و هر از چند گاهی برای جلب رضایت اربابان خود، یک عملیات کور تروریستی انجام می دهند.

نماینده زاهدان در مجلس تصریح کرد: به عبارتی از شیوه بزن در رویی استفاده می کنند و نمی دانند که تاریخ مصرف این شیوه ها به پایان رسیده و به زودی پاسخی قاطع و محکم از سوی نیروهای نظامی و اطلاعاتی ایران دریافت خواهند کرد.

یارمحمدی با تاکید بر اینکه نمی توان برخی از مسائل را به دلیل رعایت موارد امنیتی بازگو کرد، گفت: نیروهای اطلاعاتی و به ویژه سپاه اشراف خوبی در منطقه دارد و تروریست های گروهک جیش العدل نیز یک عده معدود هستند و اقداماتی که امروز انجام دادند، در حقیقت آخرین تیرهای آنها است.

وی تاکید کرد: به زودی این تروریست ها پاسخ قاطعی از سوی ایران دریافت خواهند کرد و متوجه عواقب کارهای شوم خود خواهند شد.

نماینده زاهدان در مجلس افزود: از سوی دیگر با رصد فعالیت های تروریست ها در استان سیستان و بلوچستان، نتایجی به دست می آید که لازم است دولت و مسوولان توجه ویژه به این نتایج داشته باشند.

یارمحمدی متذکر شد: حادثه تروریستی امروز در نیکشهر اتفاق افتاد. این شهر از نقاط بسیار محروم کشور است، به نحوی که 65 درصد از جوانان آن بیکار هستند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر مشکلات معیشتی و به ویژه خشکسالی به مردم این شهر فشار بسیاری وارد کرده و باغات خرمای مردم خشک شده است. قنات ها به دلیل خشکسالی های پیاپی سال های اخیر نیز دیگر آبی ندارند و مردم با مشکلات معشیتی بسیاری رو به رو هستند.

نماینده زاهدان در مجلس اظهار داشت: تروریست ها نیز به خیال ایجاد پایگاه در میان مردم و به ویژه جوانان، این مناطق را هدف قرار می دهند و لازم است که دولت و مسوولان بیش از گذشته برای رفع محرومیت از استان سیستان و بلوچستان و به ویژه مناطقی مانند نیکشهر تلاش کند.

یارمحمدی در پایان تاکید کرد: به طور قطع نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور حمله تروریستی نیکشهر را بی پاسخ نخواهند گذاشت و تروریست های جیش العدل به زودی پاسخ قاطع ایران را دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه